Vlotte levering

Ik kon heel snel verder werken aan mijn project door de vlotte levering

Mooie pakketten, snelle levering.

Goede ervaring.

Sehr gute und ständige Information, sehr schnelle Lieferung, sehr unkomplizierte Abwicklung der Bestellung, sehr freundlich.

Goeie kwaliteit snel in huis precies wat ik zocht. Geen winkel???

Heel blij dat deze kleur goud wel overeenkwam met de kleur die ik eerder had gekocht

We dachten dat het verschil zat in goud en gold, maar ondanks dat er gold op de verpakking staat, bleek deze kleur wel overeen te komen met de eerder elders gekochte kleur goud met hetzelfde nummer. Dus zijn we heel blij!

Duidelijke info en goede bezorging van het bestelde.

Zie hierboven.

Alles best!

Prachtig garen en nog veel meer voor uren handwerk plezier! EN een erg vriendelijke en behulpzame klantenservice. Dat is helaas zeldzaam tegenwoordig en waardeer ik enorm!!!

Altijd keurig verpakt en super fijne garens

Garen is super, altijd netjes verpakt en keurig geleverd

Heel tevreden

Vlotte bezorging. Netjes verpakt. Precies wat ik heb besteld.

Heel snelle levering

snel,goed top

prima kwaliteit, snel en super top

Goede snelle service

Mijn bestelling werd meteen vlot verwerkt en verzonden.

Snelle levering, prima communicatie

Wederom een prima levering van mijn bestelling. Als je aangeeft dat je de bestelling op komt halen wordt je netjes gebeld dat het klaar ligt

Ik vond het garen betaalbaar en snel en netjes geleverd.

Veel keuze

Mijn garen besteld er waren een paar knotten niet op voorraad dus werd het een andere berzorg dag. Via mail bericht hierover gekregen en ook meteen de bezorging op een gewenst dag kunnen plaatsen. Goede service en informatie. Ook nog gratis bolletjes garen gekregen!! Helemaal geweldig.

Goede communicatie

De levering van het garen was wat vertraagd, omdat er niet voldoende op voorraad was. Ik werd daarover netjes geïnformeerd. Dank voor de goede zorgen. Dit adres onthoud ik.

Fijne snelle levering

Het bestelde garen wordt snel geleverd en is netjes verpakt.

Terveden

Blij met mijn borduurpatroon

Altijd snel geleverd

Heel veel keus en snelle levering

Mooie producten, snelle levering!

Leuke duidelijke website.

Een aanrader

Ruime keuze en snelle levering. Wanneer een product niet op voorraad is wordt je netjes op de hoogte gehouden en volgt nalevering al heel snel. Ik bestel mn wolletjes heel graag bij Happy Crafts!!

Snelle en goede afhandeling van de bestelling

De bestelling is snel behandeld en bezorgd.

Correct

Vlotte levering, goede kwaliteit

Leuk pakket

Leuk pakket, goed verzorgd snel geleverd. 1 klein dingetje er zit een fout in de handleiding van het slungelhondje Bij het lijf staat 22 vasten rond de poot tot de 6 lossen dat klopt niet moet 15 zijn anders klopt de steken telling niet. Voor de reeds zeer tevrede mooie kwaliteit.

Snelle levering.

Snelle levering.

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.