Ruim assortiment en snel geleverd

Ruime keuze in de webshop en snel geleverd. Ga zeker vaker bestellen

Voor de eerste keer wat besteld, prima service.

Ik heb voor de eerste keer een bestelling gedaan. Snelle levering en prima verzorgd.

Mooie producten en snel geleverd.

Ik kan niet wachten om mijn bestelde product te v aan haken. De wol voelt lekker aan en de levering ging soepel en snel.

Een cadeautje aan jezelf

Ik doe mee met een CAL (Crochet Along) en bestelde het bijbehorende pakket. Het kwam prachtig verpakt en de inhoud is ook heel inspirerend. Echt een cadeautje!

Bestelling correct ontvangen

Leuk shoppen

Veel keus, leuk om rond te kijken en goede prijzen. Nadeel is wel dat, als je wat koopt, je alles helemaal invult, naar betalen gaat en als je de betaalkeuze hebt gemaakt krijg je pas te zien dat er een artikel niet in voorraad is. Het heeft mij een dik kwartier gekost om alles opnieuw uit te zoeken en te betalen.

Snel en betrouwbaar

Nvt

Snel correct fijn op afstand geholpen

Goeie informatie en overleg over je bestelling Dus levering is geweldig

prettig!

uitstekende klantenservice en kwaliteit!

Goede services

Besteld en binnen 2 dagen ontvangen en keurig in een doos

Heel erg tevreden!

Goede en snelle klantenservice, snelle reactie! Top!!

Service

S elle en goede service

Goede en grote keuze uit soorten en kleuren

De keuze uit de vele kleuren van het garen was het moeilijkst. Het bestellen eas makkelijk en de levering heel snel. In 1 woord TOP

Fijne communicatie met klanten service en snelle levering van het bestelde!

Prachtig Katoen

Geweldige snelle levering alleen jammer dat niet alle kleuren verkrijgbaar waren.

Veel op voorraad, snel geleverd

Zoals altijd was mijn bestelling compleet, goed verpakt en snel verstuurd!

Super makkelijk te bestellen en super snelle bezorging

Ik was midden in mijn breiproject en kwam erachter dat ik meer katoengarens nodig heb. Daarom heb ik snel een bestelling geplaatst in de hoop dat ik morgen mijn pakketje zou kunnen ontvangen en kan door gaan met breien zonder vertraging. Bestellen bij Happy Crafts is heel makkelijk en overzichtelijk. En ja hoor, de volgende dag mijn bestelling ontvangen (zo blij ermee!) en na werk lekker gebreid in de avond. Dank jullie wel!

Mijn wolletjes besteld en de volgende dag geleverd (in België) Topbedrijf!

Super producten en snelle levering

Ik hou heel veel van de brei- haakpakketten. Heel goed materiaal en heel goede beschrijving.

Goede dienstverlening.

Berichtje ontvangen dat één van de kleuren niet op voorraad was en dat de levering 2 dagen later zou zijn. Fijne dienstverlening toch?

Helemaal prima

De bestelling is keurig op tijd bezorgd

Prettig menselijk

Er wordt gewoon gebeld al het anders gaat dan verwacht. Waar maak je dat nog mee

Snel, kwaliteit en met zorg

De website is zeer overzichtelijk en makkelijk te navigeren. Er is een ruime keuze aan producten met kennis van zaken, en de prijs-kwaliteitverhouding zit prima. Het bestellen ging heel vlot en de levering was heel snel (de volgende dag al geleverd in België). Ik ben heel blij met mijn producten en zal zeker opnieuw bestellen bij Happy Crafts.

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.