Goeie kwaliteit en snel bezorgd.

Ze leveren heel snel

Goed verpakt en snel geleverd voor een goede prijs

Mooi

Bestelde pakket is vlot thuisbezorgd en ziet er precies volgens de omschrijving uit. Niets op aan te merken; klasse.

Alles in orde

Snel en keurig verzorgd

Betrouwbare site!

Ik had iets besteld, dat bleek niet in voorraad te zijn. Maar dit werd keurig gecommuniceerd en meteen verstuurd op de afgesproken dag dat het weer in voorraad was. Het was netjes verpakt!

Mooie wol. Fijn bedrijf. Zeer goede comnunicatie. Zal zeker weer bestellen

Snelle leverong, goed product, zorgvuldig verpakt.

Goede service en snel geleverd

De garen waren snel geleverd. Geen klantenservice bij nodig gehad. En de kwaliteit is prima.

Snelle, keurige levering

Alles klopt, bestelling netjes verpakt en goede communicatie en snel geleverd

Duidelijke website, snelle levering

Prima product Voorde prijs, netjes en snel geleverd

Leuke collectie, snelle levering

Mijn kind is erg blij met het borduurpakket. Precies goed en een snelle levering zodat niet lang hoefde te wachten

Super chil..

Ik ben heel blij met Happy Craft... Fijne site...Leuke collectie..Ik mag er graag kopen...

De levering is snel en de producten hebben een hele goede kwaliteit. De bestelling via de website gaat gemakkelijk en je wordt daarna goed op de hoogte gehouden. Op naar de volgende bestelling!

Leuke webwinkel

Duidelijke website veel keus snelle levering

Mooie handwerk items

Altijd keurig op tijd en netjes geleverd!

Veel keuze, snelle service.

Super snelle levering , top

Mooi borduurpakket. Snel geleverd!

Goede en snelle afhandeling van mijn bestelling. Goede communicatie via mail. Blij met het borduurpakket!

Mooie garens, kleuren, heerlijk....en snel geleverd.

Pakket kwam binnen en zag de mooie kleuren van de garens.Netjes en snel geleverd zoals altijd en ik kan niet wachten om te beginnen

Fijne snelle levering.

Heel blij met de snelle levering. En ook dat het pakket gewoon door de brievenbus kan.

Top!!!

Gemakkelijk om te bestellen Goed te volgen waar en wanner het bezorgd wordt Snelle levering Goede kwaliteit

Snelle levering mooi garen dus ben erg tevreden

super snelle en correcte levering

super snelle en correcte levering ik ben er blij mee

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.