Prima webshop ,!

Ruime assortimenten van alles, ik ben blije klant. Ik heb het kant-en-klaar (voorbedrukt borduur pakket van Vervaco gezien en besteld (kussen borduurpakket) ! Ze zijn allemaal prachtig en mooie. Niet makkelijk om te kiezen voor mij . Met dieren en bloemen vind ik persoonlijk nog mooier . Nog 2 pakketten in de verlanglijst. Groetjes

Snelle verzending, goed product

Snelle levering, mooie haakpakketten, prima verpakt.

Zie mijn beschrijving hierboven.

Geweldige haaknaalden

Normaal kan ik een uurtje haken met deze clover soft heb ik gewoon de hele avond gehaakt Vind ze super

Heel tevreden

Heel tevreden

Snelle levering! Mooie materialen!

Snelle levering!

Vlotte service. Ik vraag me wel af, of het brievenbus pakketje niet goedkoper per post nl verstuurd kan worden. Verder geen klachten.

Mijn bestelling werd snel en keurig verzorgd geleverd. Prima service.

Snelle efficiënte service

Na bestelling snel info en levering

Snelle levering van een mooi compleet borduurpakket.

Prima levering

Vlotte levering goeie wol gewoon GEWELDIG dus

Goede kwaliteit

alles naar wens, vlotte levering

Prima bezorging en als je om advies vraagt krijg je snel antwoord.

Alles wat je nodig hebt om je hobby uit te voeren ,of het nu breien of haken is,je vindt het bij Happy Crafts.

Klantenservice reageerde vriendelijk en begripvol op feedback slechte bezorging

Klantenservice heeft toegezegd mijn slechte ervaring met de bezorging door te geven en navraag te doen over deze gang van zaken

Fijne communicatie

Kreeg netjes een mail dat de voorraad op was en ook wanneer het verstuurd word toen wel alles voorradig was

Het bestelproces was erg eenvoudig. Prijs was goed Verzendkosten vond ik aan de hoge kant, maar het kwam netjes en onbeschadigd als brievenbuspost aan Volgende keer ga ik hier zeker weer kijken om iets te bestellen

Gewoon heel goed !

Mijn bestelling geplaatst op woensdag , de volgende dag al in de brievenbus , dat is geweldig , heel blij mee .

Mooie producten, vlotte service kortom een prima bedrijf

Happy Crafts het beste adres

Door mijn ingewikkelde omstandigheden ben ik allerlei handwerkspullen kwijtgeraakt en probeer ik ontbrekende dingen weer aan te vullen.Daarvoor het juiste adres vinden is veel moeilijker dan gewoon nieuw starten met iets.Bij Happy Crafts lukt mij dat!

Prima service en goede kwaliteit van het artikel

Bij het bestellen had ik een vinkje geplaatst wat niet de bedoeling was. Na een telefoongesprek werd dat prima opgelost.

Snel en netjes

Snel en netjes verpakt.

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.