Fijne website

Kon op deze website makkelijk vinden wat ik wilde bestellen en de bestelling was lekker vlot in huis en je wordt goed op de hoogte gehouden van verloop bestellingen.

Goed en snel geregeld.

Goed en snel geregeld.

Precies zoalsop de site, snelle levering, duidelijk communiatie via de mail

Het was een fijne ervaring met Happy Crafts.

Het contact met de medewerkers van Happy Crafts was vriendelijk en ben netjes behandeld over de bestelling die ik bij hun had gedaan. En de bestelling werd netjes bij bij thuis bezorgd.

Bestelling op tijd binnen. Blij met de mooie garens. Ik ga zeker vaker bestellen.

Toppers

Super snel geleverd

Snelle en correcte verzending

Zeer snel verzonden

snel en goed

super te bestellen en zeer snellle en acurate levering Bedankt

Uitmuntend

Goede uitleg en vriendelijk

Geweldige service verleend. Nu nog kijken of het garen ok is.

Keurige bezorging en verpakking producten. Nu nog even kijken of dit garen fijn is om mee te werken. Ik heb nl. Altijd scheepjeswol.

Keurig verzorgd.

Ik heb goede ervaringen met Happy Craft. Bestellingen altijd keurig verzorgd. En vrij snel bezorgd. Zodat ik weer mooie dingen kan haken.

top

goede service

Super kwaliteit garen

De garen die ik besteld heb voor een grote deken, was snel binnen en van uitstekende kwaliteit.

Prima service lekker snelle levering

super

snelle levering en goed product echt heel tevreden

Tijdig, compleet en als een pakket later zal komen, dan duidelijk bericht

Leuke ervaring

Snelle levering, leuk om te doen

Groot assortiment

Happy Crafts heeft een groot assortiment, en het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam Doordat ik altijd, en vaak, kleine bestellingen heb, moet ik wel in verhouding heel veel verzendkosten betalen. Happy Crafts heeft kortingsbonnen voor klanten die vaak bestellen, maar die krijg ik soms wel en soms niet.

Enorm snel

Levering is enorm snel. Knipperen met je ogen en het is bezorgd. Prachtig pakket

Uitstekende dienstverlening

Uitstekende dienstverlening

Alle kleuren op voorraad (daar schort het op andere websites wel eens aan), dag later al in huis

Snel gevonden wat ik zocht en snel en netjes bezorgd!

Mooie materialen en goed gesorteerd op de webshop.

Makkelijk

Prettig met bestellen en bezorging is ook vlot

Fantastische snelle bezorging! Héél blij mee!. Dank

snel levering

goed snelle levering.

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.