Goede ervaring

Snelle levering en netjes verpakt

Snel, efficiënt en correct

Kan me weer voor enige maanden creatief bezighouden. Zowel de haak- als kruisjessteken pakketten hebben me al veel leuke, relaxerende uurtjes gebracht.

goede service

Telefonisch een pakket besteld. De bijbehorende borduurstof vond ik niet fijn, de medewerkster heeft meegedacht over andere stof en alles in een keer verzonden zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen

Vlot na bestelling

Zeer vlot na bestelling. Ontvang niet zo lang na bestelling bericht dat pakketje is verstuurd. Top!

Snel en efficient

Bestelling vacuum trekken, pakje in de brievenbus!

Kleurrijk

Al die mooie kleuren van de diverse producten!!!! Daar wordt ik heel vrolijk van De prijzen zijn ook niet te hoog en makkelijk om te bestellen Gewoon goed !!

Zeer prettig

Er werd netjes contact opgenomen i.v.m. een kleur wol die niet voorradig was. Na overleg wordt de wol nagestuurd zonder verdere verzendkosten. Top!!!!

Super snelle service

heb nog geen

Kan ik nog niet over oordelen, heb nog geen ervaring met de werking van Happy Crafts, en zodra mijn bestelling is toegekomen zal ik niet nalaten een review te geven grtjes jose

Top ervaring

Snelle en goede service

Snelle levering en mooi materiaal

Keurig en snel geleverd. Goed verpakt en conform het plaatje op de website. Ik verheug me op mooie uurtjes breien.

Ik heb goede ervaring

Ik heb hier voor de eerste keer besteld . De kleur was niet op voor raad ik heb gebeld of het nog snel kon omdat ik op vakantie gaat en de wol graag mee wilde nemen . En het is gelukt .

Super snel

Al je een bestelling plaats. Is het bestelde als het in voorraad is er de volgende dag al binnen Ga zo door

Als het bestelde in een vacuüm zak zit ben ik heel tevreden. Het kan dan door de brievenbus en hoef ik niet thuis te blijven.

Fijne samenwerking

Haakpakket

Bestelling is net als altijd dik in orden op tijd geleverd.

Voldoet volledig aan de verwachting!

Fijne website, snelle afhandeling en levering.

Prima, op tijd geleverd

Haaknaalden gekocht. Heel fijn precies volgens verwachting

Zeer snelle levering.

Snelle levering, netjes verpakt.

Zondagochtend besteld, dinsdag geleverd. Heel snel dus en netjes verpakt Ik ben tevreden, in het vervolg ga ik zeker vaker bij Happy Crafts bestellen.

Snel geleverd.

Pakketjes zien er goed uit en ben goed op de hoogte gehouden voor de verzending

altijd goede kwaliteit en snelle levering

zeer goed zelden was een bestelling verkeerd ,altijd goed en juiste aflevering en natuurlijk niet al te duur in de portemonee

Alles perfect

Snelle levering keurig.

prima verzorgd

goed verzorg altijd nog nooit iets verkeerts gehad

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.