Zeer vriendelijk en behulpzaam

Wat een leuke pakketten en de omschrijving is duidelijk ! De service en vriendelijkheid heb ik ook als super ervaren. Had een probleem maar kreeg direct antwoord op mijn vraag en waren heel behulpzaam.

Het ziet er goed uit.

Dit is de eerste keer dat ik iets besteld heb. We zullen zien of het mooi wordt. Dan doe ik het nog een keer. Groet

Juiste bestelling ontvangen

DHL is tegenwoordig wat later met aflevering

Vlug en efficiënt

Uitstekende service!

Goede website. Vriendelijke onthaal aan de telefoon. Snelle levering.

heel goed

duidelijk en snel.

Alles netjes gekregen

Alles netjes gekregen

Goed ontvangen

snel, correct en verzorgd

steeds correct en verzorgd, ook heel snelle levering

Super snelle verzending en goeie producten

Het pakje was er veel sneller dan verwacht, de producten zien er heel goed uit, ik wil er meteen mee aan de slag!

De site geeft ook aan wanneer er nog maar 2 bolletjes aanwezig zijn.goede kwaliteit garen en snelle levering.

Aangenaam

Prettig

Zeer goede ervaring

Zeer goede medewerkers

Correct, snel

Voor herhaling vatbaar!

Snelle en keurige bezorging

Vriendelijk en goed assortiment

De ervaringen die ik heb met Happy Crafts zijn bijzonder positief. Men komt vriendelijk over in de communicatie. Het assortiment is breed en de webshop winkelt fijn.

goede snelle levering

goede service , snelle levering

Snelle goed verzorgde levering!

Alles perfect

Alles naar wens, kan niet beter. Bravo, doe zo voort

Mooi materiaal

Mooie kleuren, goed verpakt, past door de brievenbus.

Keurig en vlot geleverd.

Veel keuze en snelle levering

Veel keuze op de website. Vaak wordt je bestelling al de volgende dag geleverd. Wanneer iets niet voorradig is neemt iemand contact op om de verdere afhandeling te bespreken. Zeer vriendelijke mensen.

Sneller levering!

Super snelle levering.

Precies wat ik wilde en mooie kleuren

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.