Allles goed.

Goed omschreven produkten.Snel in huis.

Snel geleverd botduurpakket. Fijn want je hebt zin om te beginnen!

Lekker in de buurt

Woon je in de buurt kan je je bestelling ook ophalen bij de webwinkel. Ideaal

Zeer netjes

Zeer nette verpakking alles netjes verzorgd. Duidelijke beschrijving in het Engels maar dat was vermeld. Ik ben zeer tevreden Agatha

Mijn bestelling snel geleverd

Heel tevreden,snelle levering

Snelle levering, prima producten!

Sinds kort ontdekt. Prima site, mooie producten en zorgvuldig geleverd.

bestelling steeds snel ontvangen en keurig netjes verpakt

zeer goed

Top producten

Snelle levering, goede informatie

Snel kunnen vinden en snelle levering

Goed je krijgt ook meteen een bevestiging dat je besteld hebt en wanneer het naar je toe gestuurd word

Snelle levering en communicatie

Ik had de verkeerde kleur wol besteld. Gelukkig werden mijn vragen hierover snel beantwoord via email en kon ik ze retourneren.

goede ervaring

een bestelling vlug en goed in huis heel fijn

Gewoon Geweldig

Goede ervaring, en snelle levering

Prachtig product, snel geleverd

Het bestellen ging gemakkelijk. Het pakket kon ik volgen. Het werd door een vriendelijke bezorger geleverd.

Heel positief.

Happy Crafts heel een overzichtelijke website en levert de spullen die ik bestel supersnel en volledig. Helemaal prima!

Happy Crafts is een echte aanrader!

Ik heb al diverse keren een bestelling geplaatst in deze webshop. Er is een grote keus aan materialen van hoge kwaliteit. Bovendien zijn er vaak leuke aanbiedingen. Ik ben enthousiast!

Ik heb 2 keer besteld, keurig verpakt en snelle levering. Als je nog vragen hebt worden die netjes beantwoord.

Fijne website

Snel en netjes verpakt

Snel geleverd en mooi materiaal,duidelijk patroon

Top pakket

Snelle en keurige levering. Alles keurig en vooledig in een doos. Zin om er mee te beginnen

Supersnelle zending!

Duidelijke website en zending supersnel. Dank daarvoor.

uitstekend

goede en snelle levering

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.