Snel, kwaliteit en met zorg

De website is zeer overzichtelijk en makkelijk te navigeren. Er is een ruime keuze aan producten met kennis van zaken, en de prijs-kwaliteitverhouding zit prima. Het bestellen ging heel vlot en de levering was heel snel (de volgende dag al geleverd in België). Ik ben heel blij met mijn producten en zal zeker opnieuw bestellen bij Happy Crafts.

Prettig

Prettige ervaring omdat het zo snel werd geleverd en ook nog door de brievenbus kon.

Goed op tijd

Levering vlug aan huis .

Zeer betrouwbare webwinkel

Mensen in deze webwinkel denken met de klant mee en informeren je ook over producten met verschillende verfbaden. Vervolgens snelle levering.

Goede communicatie, snelle levering.

Er werd goed gecommuniceerd over de aflevering, hoeveel werkdagen dit in beslag nam. Goed verzorgd is het aangekomen.

Er is een grote verscheidenheid in de funny pakketten. Snelle, correcte levering. Klein puntje van kritiek: in de patroon beschrijvingen zit nog weleens een foutje, maar je komt er wel uit hoor. Niks moeilijks of zo. Ik vind het super en ik ben er blij mee

Dunnere wol dan verwacht

Ik had durable cosy besteld, door het insealen wordt de draad volgens mij dunner. Eerder namelijk elders besteld en die is echt dikker

Snel geleverd.

Groot assortiment, snelle levering. Als ik een probleem mail wordt dat dezelfde dag nog opgelost.

Duidelijke website, grote keus en snelle bezorging. Geweldig!

uitstekend

Snelle levering; goed verpakt

Zo snel

De bestelling werd zeer snel, 2 dagen, en perfect geleverd. Dank u

Goede service!

Kwaliteit van het garen is als op de site staat. Goede service. Als er een kleurbad of het aantal bollen niet op voorraad is wordt er contact met je opgenomen. Buiten uitzonderingen (voorraad/kleurbad) wordt er ook snel geleverd.

perfecte zending

De zending was de volgende dag al binnen. Prachtig , kan ik weer verder haken!

Goede service, snelle levering

Duidelijke website met mooie artikelen en lage verzendkosten.

Snelle en goede service

Snel maar onpersoonlijk en ongeïnteresseerd.

Bestelde product is goed en wordt snel geleverd. Snel ook in de zin van: flikker het in een veel te grote doos en versturen maar. Niet eens vergezeld van een standaard kaartje met daarop gedrukt: dank je wel voor je bestelling.

Groot aanbod, snelle levering

Super tevreden. Hele snelle levering. Groot aanbod. Precies gevonden wat ik zocht.

Mooi en snel

Makkelijke site, veel keuze, snel geleverd, goed verpakt en prima kwaliteit

Snelle levering, duidelijk patroon

Super!'

Prima, goed verpakt en snel ontvangen

Heel positief

Vlot geleverd

Zending volgende dag al in huis. Goed verpakt

Alles naar wens

Verloopt prima

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.