Alles naar wens

Verloopt prima

Mooi verpakt , snelle levering

Top!!!

Snelle levering :) En tijdens het in pakken werd er bij hun kleurverschil geconstateerd bij de wol daar werd ik op geattendeerd !! Ik vond het niet erg dus top !!

Niet zo best

Heb mij wol niet ontvangen

Zeer tevreden.

Goede service en snelle levering.

Mooi pakket

Mooi pakket en snel in huis

Geweldige persoonlijke service

Ik kreeg telefoon omdat een kleur van mijn keuze (voorlopig) niet geleverd zou worden. Aangezien mijn ervaring met (toen nog) handwerk.nl al zeer positief was, heb ik verteld wat het moest worden en dat ze van mij een goede kleur erbij mocht zoeken. Even later belde ze weer. De kleuren die er waren vond ze niet zo goed passen als de kleur die ik had uitgezocht. Maar ze had van een ander merk, met dezelfde kwaliteit, wel de betreffende kleur. Dus heb ik gezegd dat die er dan wel bij mocht. Dat heeft zeer goed uitgepakt. Super!!!

Schitterend

Prachtige tassenhengsels en supersnelle levering

Ik heb borduur stramien besteld. Het werd gratis en zeer snel geleverd in grote doos. Stramien is precies wat ik wilde en zonder kreukels afgeleverd. Top!

Prima garen

Echt een aanrader voor iedereen.

Prima,goede communicatie.

Prima, goede communicatie over verzending.

Goed.

Netjes verpakt.

Prachtige materialen

Kwaliteit is echt goed. Patronen nog beter

ik ben van die generatie die liever in een winkel koopt. Daar er bijna geen hobby winkels zijn in Breda heb ik voor het eerst online iets gekocht. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik bij jullie uit ben gekomen. Vanaf de bestelling tot de bezorging ben ik op de hoogte gehouden. Heel hartelijk dank hiervoor.

Leuke tas

Netjes bezorgd en gauw ontvangen

Vlotte service, goede communicatie

Vlotte service, goede communicatie

Ben heel tevreden.

Het werd netjes afgeleverd en heel blij met het pakketje

Alles snel en naar wens verlopen

Snelle levering en prima service.

Happy & Creative

Fijne online winkel met leuke en inspirerende items! Beleef er altijd veel plezier aan!

DMC garen besteld. Hele snele levering.

happu crafts is in een woord geweldig !!!

niets veranderen gewoon verder doen zoals nu x

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.