goede kwaliteit en snelle levering

snelle levering goede communicatie goede kwaliteit veel mooie aanbiedingen

Snelle levering en goede service. Ik werd gebeld omdat een kleur garen iets kleur verschil had of ik dit erg vond. De volgende dag had ik mijn levering.

alles zag er keurig uit

zie hierboven

Ben prima geholpen. Kon mijn bestelling snel ophalen.

Goede kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit!

Echt een aanrader

Na de bestelling, zeer snelle levering. Daar houd ik van.

positief

Vlotte levering, juiste product, correcte prijs

Kwaliteit is goed

Snel, goede service, kwaliteit, genoeg keus

Genieten

De levering was snel en net zo mooi als op de site! Prachtige stof om op te werken én zo'n bijzondere patronen. Heel blij dat ik het tegenkwam

Geweldige producten!

Prachtige producten en een geweldige service.

Zeer snelle leverin

Mooie,leuke artikelen.

Dit is een fijne site, veel keuze, makkelijk bestellen en snelle levering

Prima ervaring

Als het over borduren gaat, is het aanbod uitgebreid. Communicatie over leveringstijd is helder.

Waarom niet uitstekend? Omdat de doos gescheurd aan kwam en er daardoor een aantal knotten uit elkaar getrokken waren en er niet mooi meer uitzagen.. Maar de wol die er verder inzat zijn mooie warme kleuren..

zeer goed

vlot afgewerkt, goed verpakt

Snelle levering, goede kwaliteit

Ruime keuze, vlotte en verzorgde levering.

Snelle, goede service

Zoals altijd snelle en goede service.

Snel en goed verzorgd

De bestelling werd snel en keurig verpakt af geleverd.

Ze doen precies wat je wilt

Pakketje snel ontvangen in brievenbus.

Zeer klantvriendelijk met een mooi en uitgebreid aanbod.

Via de zeer duidelijke website bestel ik steeds online. Is er soms iets niet voorradig dan krijg ik direct een mailtje of een telefoontje zodat ik op de hoogte ben en kan ik al dan niet mijn bestelling nog aanpassen. De volgende werkdag krijg ik mijn bestelling netjes en correct thuisbezorgd.

Vlugge snelle leverin.

Prima product en snelle levering

Bestelling was keurig verzorgd en snel geleverd

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.