uitstekend

Uitstekende service,reageren snel . Een prima assortiment.

Besteld en volgende dag ontvangen

Snelle levering! Werd ook gelijk op mijn vraag gereageerd. Prima adres. Kan niet beter

Zeer positief

Het abusievelijk door mij ingevulde is huisnummer is door de klantenservice onmiddellijk aangepast. Vriendelijk geholpen, snelle levering.

Snel Goed Super

Veel keus, snelle levering

De box was nergens te krijgen, gelukkig bij HC wel!

Fijn!

Snelle levering!

Gewoon super.

Mijn bestelling zat mooi verpakt.

Fantastisch goeie levering

Heel goed gegaan

Snel verzonden

Een snelle levering

Ik word hier helemaal blij van.

Vorige week net een bol tekort van een bepaalde kleur. Eind van de volgende dag gingen we voor een paar dagen weg. Lag fijn al in de brievenbus. Ik heb alleen nog niet gevonden waar ik de kortingscode kan invullen. Ik ga hier zeker vaker gebruik van maken.

Snel en makkelijk

UITSTEKENDE SERVICE

UITSTEKENDE SERVICE

top

snel ontvangen

Aan verwachting voldaan

Snel geleverd in prima staat.

het goed

bij mijn laatste bestelling zit geen factuur groeten

Altijd alles goed verpakt. En snelle verzending.

Prettige ervaring

is goed gegaan prima verzonden

goed zeer snel verzonden in in goede staat ontvangen

Netjes op tijd geleverd

Keurig verpakt. Later ga ik het gebruiken

goede kwaliteit en snelle levering

goede service

zeer goed, wordt goed op de hoogte gehouden over leveringen.

goede website en correcte levering.

Love it

Erg tevreden

Prijs is aczeptabel

Aanbod Garen is goed. Zijn anderen ook maar de bezorging is hier nog acceptabel. Daarom koop ik hier in

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.