Op tijd afgeleverd l. Goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Snelle en professionele bezorging

Bezorger was op de tijd dat was aangegeven en heeft het pakketje netjes afgeleverd

Zeer snelle levering, heel goed verzorgd

Erg tevreden

Fijne webshop

Duidelijke website makkelijk bestellen goede communicatie en snelle levering

Goede service, snelle afhandeling. Ben een tevreden klant en bestel geregeld.

Gewoon alles dik in orde

Goede snelle levering

Het bestellen van de katoen bolletjes ging makkelijk. Ze zijn snel geleverd, vacuüm gezogen dus door de brievenbus. Duidelijk gecommuniceerd wanneer dat zou zijn

Netjes en verrast

De levering was heel netjes binnen een week. En werd gebeld of ik het goed vond dat een kleurtje later geleverd werd. En ik was blij dat zelfs kleuren garen die officieel al niet meer gemaakt worden, hier nog te krijgen zijn. En de nieuwe kleuren hebben ze ook. Die heeft nog niet elke webwinkel.

Snelle service Mooi verpakt

Super en snel

Leuk om door heen te schollen en te kijken of er iets nieuws bij zit

Top service!

Mijn pakketje lag volgende dag al in de bus en alles klopte. Heel blij mee

Snelle,correcte levering

Makkelijk besteld, en snel geleverd. Ik kan aan de slag!

Fijne webwinkel

makkelijk bestellen, snelle levering, netjes verpakt

Snelle levering en product zoals beschreven

Prima service en aftersales

Duidelijke communicatie en snelle levering

Er was te weinig stock van een bepaalde kleur van borduurdraad die ik nodig had. Hier heb ik dan een mail van Happycrafts zelf over gekregen met duidelijke communicatie over wanneer het verstuurd zou worden. Echt toppers!!

Goede service; geen gedoe.

Snel en goed. Mooi compleet pakket.

Super netjes verzorgd

Daar hou ik van : vandaag besteld en morgen in huis

Telefonisch goed bereikbaar.. Veel keus, en goede service en snelle verzending. Ik raad het 100% aan om hier je borduurwerk te bestellen.

Prima service!

Prima service snelle bezorging

Alles overzichtelijk op de website Veel keus Makkelijk bestellen Goede bezorging de andere dag al in huis top Ook fijn dat het vacuüm bezorgd word En daardoor in de brievenbus past Zeer tevreden

geweldig

Keurig netjes, en snelle levertijd

Goed.

Ruime collectie, veel keuze. Snelle levering. Als iets niet (voldoende) op voorraad is, wordt dit netjes gemeld. Zo mogelijk via mail of telefonisch. Heel prettig.

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.