Mooi assortiment en snelle levering

snelle levering leuke mailtjes over de produkten

altijd snelle levering

mijn ervaring omschrijf ik als heel goed ,want er word altijd snel geleverd

Moest wat lang wachten op de bestelling

Er staat als je het besteld 8 tot 10 dagen dit waren er wel 21

Voor herhaling vatbaar

Duidelijke website, materiaal makkelijk te vinden en na bestelling snelle levering

Uitstekend materiaal en uitstekende service

Het materiaal was mooi ingepakt, ziet er uitstekend uit en was er snel

Prima producten, goede levering.

Snelle levering; goede communicatie.

Goede informatie over mijn bestelling via de mail ontvangen.

Onvoldoende voorraad

Tweemaal besteld en Tweemaal niet in voorraad, is ook op de website niet gemeld dat er geen voorraad is. Geen informatie over de geschatte levering. Eerste keer vond ik het nog oke was ook snel geleverd. Maar nu heb ik toch wel twijfels over de betrouwbaarheid Ik had niet goed uitgerekend en wacht op mijn bestelling om te kunnen verder werken ik hoop dat ik geen weken moet wachten

Geen enkel probleem

Je moet nooit wachten op je bestelling

Niet goed

Er zit geen( kleinere) Smyrnanaald in het pakket. De kleur groen ontbreekt en de wollen draadjes zijn zooo kort dat het nauwelijks lukt.

Prima webshop Het zou fijn zijn als er een melding kwam wanneer de bestelling wordt geleverd Verder ben ik prima tevreden

Alles op tijd en compleet aangekomen goede service.

Vandaag besteld, morgen geleverd. En dat is hoe het gebeurde. Ik kon onmiddelijk aan mijn projectje beginnen.

Snelle levering. Netjes verpakt.

Super snelle levering

Snel en correct geleverd

Zeer tevreden heel snel geleverd, keurig verpakt!!!,

Super tevreden

Mjin bestelling werd snel geleverd en was keurig verpakt. Het ounch pakket van Koekoek is niet goedkoop, maar de materialen zijn prachtig.

Het postpakketje hield precies in wat ik besteld had.

Via de mails kon ik mijn bestelling helemaal volgen en kreeg ik dat in goede orde aan.

Super snelle levering. Ben heel tevreden

Positief

Goede service. Geven door wanneer de bestelling wat later komt. Reageren op vragen.

Jullie prima, dhl puur slecht

Jullie service is prima alleen de bezorging laat te wensen over. dHL maakt er een potje van. Zegt dat ze zijn geweest, terwijl je thuis bent, pakketje past notabene ook nog door de brievenbus. Geven geen bericht waar het dan wel is. Mag je allemaal zelf uitzoeken. Dat maakt dat de service erop achteruit gaat. Jammer voor jullie, hier zou je iets mee moeten doen. Je betaald er immers wel zelf voor om het thuisbezorgd te krijgen.

Super vooral de bevestiging met gelijk de track and trace erbij Zal beslist nog weer bestellen

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.