Mooie producten en goede service

Ik heb een aantal bollen Bobbiny garen, breinaalden en safety eyes besteld. Ik ben heel blij met de ontvangen producten. Alles is van goede kwaliteit en ik ben er meteen mee aan de slag gegaan. Ik kan niet anders zeggen dat ik heel blij ben.

Keurig geleverd

Blij met het geleverde garen en weer gezellig bezig

Supersnelle levering, keurig verpakt, gewoon top

Snelle levering en mooi garen

Nette snelle bezorging

Ik heb een paar borduurpakketjes gekocht, veel keuze. Netjesverpakt en snelle service. Ik ga jullie aanbevelen bij mijn borduurvriendinnen. Ik kom zeker terug.

Top, zowel de informatie als ook bestellingen

Leuk, informatief, duidelijk, als tip: niet teveel mailen....

très heureuse de ma commande un tapis à nœuds

heel tevreden

snel en goed

Goede kwaliteit

Mooie borduurstof en borduurgaren besteld en prima geleverd

Uitgebreide keus, snelle levering

Goede en snelle levering

alles zoals het hoort!

Mooi garen en snel geleverd

Ik had voor een klein ontwerp van mezelf niet de juiste garen in huis en voor de prijs kan ik het niet laten om dan bij Happy Crafts te bestellen. Het liefst gebruik je voor je eigen ontwerpen een goeie kwaliteit garen en nu kon ik dus Happy Crafts even uitproberen. Het garen ziet er heel mooi uit en werd snel geleverd. Helemaal TOP!

Vlotte levering

fijne site

Ik heb mijn bestelling heel snel gekregen. het is een duidelijke site met een ruime keuze.

Snelle levering, leuk assortiment

perfect!

vandaag bestellen is morgen in huis hebben, prima levering dus. De pakketten zijn netjes verpakt en er zit een prima beschrijving bij. Zo door blijven gaan, er zijn geen verbeterpunten voor u bedrijf.

Goede communicatie

Goede communicatie

Zeer tevreden, snelle levering.

Heel tevreden snelle levering.

Heel snel en goed geleverd.

Fijne webshop

Het bestellen ging makkelijk en ik had mijn producten snel in huis.

Altijd weer snel geleverd. Fijn.

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.