Altijd weer snel geleverd. Fijn.

Snel en correct

Super snelle levering en altijd netjes verzorgd. Verdient een 10

Erg goed, fijn geholpen

Goede klantenservice die snel reageerde. Mooi geleverd en ook snel

Moest nog even wachten op de bestelling ivm nog niet op voorraad hebben van een artikel, maar werd prima op de hoogte gehouden.

Eerste keer besteld en prima levering

prachtige en perfect te volgen patronen en snel geleverd

alles wordt snel verstuurd en als je vragen hebt kan je altijd op de site terecht . Echt toppie !!!

gemakkelijk

Goede service en kwaliteit

Hobby is altijd leuk

Bestelling die snel geleverd is .

Prima, snel verzonden.

Ruime keuze en bestelling was goed ingepakt.

Goede service.

heel goed

Altijd keurig verpakt nooit lang wachten dank jullie wel

Heel tevreden

Alles van hoge kwaliteit. Top materialen. Ook de service support super georganiseerd.

Goed en correct

Gied en correct

Heel goed ervaring

Prima aan te bevelen

Snel, netjes verpakt, mooi product, overzichtelijke site.

Erg vriendelijk aan de telefoon. Grote keuze.

Snelle levering garen ziet er mooi uit

Zeer prettig!

Het verwonderde me dat ik via een telefoongesprek hoorde dat de bestelling die ik geplaatst had een probleempje opleverde omdat het kleurbad niet voorradig was. Dit heb ik als prettig ervaren want dan kun je er een gesprek over hebben. De conclusie was dat degene die mij belde wel wat werk ervan had, maar ik aan het einde van het gesprek kon zeggen dat de bestelling met de bollen wol die niet hetzelfde kleurbad hadden toch maar wel opgestuurd konden worden. En dat met het positieve resultaat dat ik nu wel 2 verschillende kleurbaden heb gekregen maar dat het kleurverschil, op het proeflapje, niet te zien is. Al met al kon ik nu gewoon beginnen met mijn vest en is iedereen tevreden.

Fijne ervaring, goede communicatie, snelle verzending. Goede klantenservice. Graag tot ziens!

snelle levering, goed verpakt, kwaliteit goed

Alles klopt

Supersnelle levering

Ik had al regelmatig op de site gekeken en bij gebrek aan borduurzijde toch maar het ea besteld wat ik miste.

Hele snelle levering

Perfecte vlotte levering

Perfecte vlotte levering

Zo happy door Happy Crafts

Voor Tulip Etimo haaknaalden en katoen en acryl garens kan ik goed terecht bij Happy Crafts. De bestellingen komen goed verpakt aan en je wordt netjes op de hoogte gehouden via e-mail. De berichten over aanbiedingen en nieuws zien er altijd goed uit en zijn natuurlijk leuk om te ontvangen. Kortom, een fijne webwinkel.

Koperslager 29

3861 SJ Nijkerk

(033) 303 4900

Over Happy Crafts

Voor iedereen die houdt van breien, borduren en haken. Happy Crafts is dé winkel voor breien, borduren en haken. In onze webshop vind je een uitgebreid assortiment borduur, brei- en haakartikelen. Onze collectie wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, all-in handwerkpakketten en benodigdheden. Of je nu zelf graag een kussen knoopt, een deken breidt of een kraam cadeau wilt borduren, wij hebben de juiste handwerkproducten in huis. Wij werken enkel met de meest kwalitatieve topmerken zoals o.a. Durable, Scheepjes, Thea Gouverneur, DMC, Permin, Schachenmayr, Prym, Clover, Knitpro, Lang Yarns, MyBoshi, Zweigart en ons eigen Happy Crafts Favorite Cotton.