Snelle correcte levering , top

Het was een zeer snelle correcte levering alles netjes verpakt . We zijn zeer tevreden

Super brokken

De brokken zijn super. Onze Maxx heeft een voedselallergie en heeft hier brokken voor waar hij het goed op doet. De website is eenvoudig en ze leveren snel. Ook telefonisch zijn ze goed bereikbaar en denken met je mee. Prijs en kwaliteit zeer tevreden over.

Topvoeding en service voor een eerlijke prijs

In 2006 zijn wij begonnen met onze Cattery. Wij gaven toen voeding van Royal Canin en Prins. Wij waren niet tevreden met deze voeding omdat de kittens rond 6-7 weken (na de zoogperiode) niet meer goed groeiden. Wij moesten bij ieder nestje wel een keer naar de dierenarts voor een toediening van mineralen en vitamines. Wij waren al diverse malen bij de Brokkensuper voorbij gelopen, deze zit namelijk naast de Gamma. Telkens dachten wij, dan heb je weer zo’n aanname, dat zal wel niks zijn. Voor de kattenvereniging moesten wij toch naar de Brokkensuper want Albert wilde in het clubblad adverteren. Wij hadden dit veel eerder moeten doen. Wij zijn zo blij met deze voeding zowel voor de kittens als de volwassen katten. De katten eten het graag. De kittens doen het heel goed op de kittenvoeding. Ze gaan zelfs al zelfstandig met 3-4 weken kittenbrokjes eten. Hier hoeven wij niks aan te doen. Dat was met de andere merken wel anders. Toen dachten wij hoe krijg ik ze aan de brokjes. Eindelijk een eerlijke voeding, zonder smaak, kleurstoffen en andere toevoegingen wat niet wenselijk is (afvalproducten) en dat ook nog voor een eerlijke prijs. Wij gebruiken kittenbrokjes, brokjes voor de volwassen kat, de blikjes van Naturina (48 smaken) en ecolitter voor in de kattenbak. Licht in gewicht, klontvormend, zuinig in gebruik en op natuurlijke basis. Ook heb je nauwelijks uitloop. Wat zijn wij blij dat wij de Brokkensuper hebben ontdekt. NOOIT meer iets anders. Ook kan je altijd terecht bij Albert voor advies. Albert weet heel veel!! De Brokkensuper krijgt van ons 10 sterren.

Wel wat duurder maar echt goede voeding voor mijn katten

Snelle levering, goede kwaliteit

Is goed man met verstand van zaken en vriendelijk

Netjes, snel en correct

Netjes, snel en correct!

Al jaren perfecte service.

Ik bestel al jaren Italiaans hondenvoer voor mijn twee Zwitserse herders . Altijd snel en correct geleverd tegen de beste prijs .

Fantastische service

Altijd bereikbaar voor Overleg en gedegen advies

Top bedrijf

Persoonlijke service die je nog maar weinig kunt vinden

De bestelling en levering vd Natural Trainer brokjes voor m'n poezenkindjes gaat super bij de Brokkensuper vandaan, snelle levering, en de brokjes zijn betaalbaar

Snelle levering en goede producten.

Ik had een proef pakket en de katten vonden het erg lekker.

Beste voer ooit!

Na jaren mijn katten en hond Royal Canin gegeven te hebben (! Op aanraden van dierenarts ook nog eens de speciale versies die enkel bij dierenarts verkocht mogen worden), besloten om over te gaan op Trainers brokken. Zowel onze Maine Coon (2 jr), Ragdoll (3 jr) En chihuahua (7 jr) hadden allemaal last van diarree, overgeven en ontzettend doffe, maar ook vettige vacht, huidschilfers, jeuk etc. Nu een paar weken over op Trainers. En ik sta versteld. Het lijkt of ik 3 compleet andere dieren heb. De vacht is prachtig, maar ze hebben ook veel meer energie, knuffeliger, vrolijker. De hond is aanzienlijk minder angstig. Nooit geweten dat dit in het voer zat. Na vele onderzoeken bij alle dieren bij de dierenarts, lag het dus gewoon aan het voer wat ZIJ adviseerden. Ik ben enorm blij met de verandering!

heerlijk

Mijn 2 zeer kieskeurige katten vinden de urinairy trainerbrokken heerlijk

Makkelijk bestellen, netjes verpakt thuis

Bestellen en andere dag in huis. Keurig verpakt

Snel geleverd! Met snack kadootjes

Bestellen, betalen, en als de postbode de moeite neemt aan te bellen dan heb je het ook snel in huis.

We gebruiken de brokken en blikjes al een aantal jaar voor onze 3 poezen van inmiddels 14 jaar. Ze vinden het lekker en hun vacht is er kort na het begin veel zachter en glanzender van geworden. Superaardige eigenaar en altijd bereid om te helpen.

Prima voer en goede service

Onze katten leven al jaren gezond op dit voer. Service is snel.

Goede service, snelle levering, prima producten.

Al jaren vaste klant bij Brokkensuper.

De katten vinden t lekker

Ik had een proefpakket gewonnen met ook urinary er tussen ,mijn katten vinden t heerlijk

Superservice, snel en efficiënt

Van bestelling via de webwinkel tot de levering loopt alles perfect

Top site

Snelle levering van erg goede producten

Altijd correct en waardevolle voeding

Onze witte herder heeft gevoelige darmen en door de goede voeding met probiotica is hij altijd in orde. Ook leuk om een extraatje (gezonde snack) bij de bestelling te ontvangen, bedankt!

Als altijd prima

Overzichtelijke site,snellle verzending. Mijn katten eten niks anders meer

Prima bedrijf

Prima bedrijf ,altijd netjes verpakt in een paar dagen in huis! Fijne producten de kat vind dit als enige lekker voer!

Euromarkt 123

2408BE Alphen aan den Rijn