Goede brokken voor redelijke prijs

Brokkensuper heeft een goede kwaliteit brokken voor een redelijke prijs. Levering is snel.

Lekker

Heel snel geleverd en de kat vind het tot nu toe lekker

goed, snel en goedkoopste.

goed, snel en goedkoopste.

vandaag besteld morgen in huis

Pracht product ideaal

Goede service en snelle levering

Goede hondebrokken

Wij kopen de hypoallergene hondenbrokken al jaren bij De Brokkensuper. Goede kwaliteit en correcte snelle levering. Nooit meer anders.

Goed product-snelle levering

Onze hond ad nooit brokken en nu eet ze als het snoepjes zijn

Top product, super snelle levering!

Fijne website. Niet de (aller-) goedkoopste maar altijd betrouwbare betaling en levering.

prima,online besteld,word op tijd geleverd

Voor de eerste keer besteld,omdat ik nu 2 kettens heb.Besteling is goed verlopen,goede service.

Goed product voor een mooie prijs.

Onze hond heeft last van allergieën en krijgt daarvoor speciaal voer. Daar waar we eerder meer dan 100 euro kwijt waren aan kosten voor 15 kilo betalen we nu 56 euro voor 12 kilo voor voer waar ze het zeer goed op doet. Bedankt brokkensuper.

Het is goed honden voer

Wij zijn de blij mee en de dierenarts weet het ook van ons dat het goed honden voer is

Heel snel thuis

What my cat wanted to eat during and after Chemo

My cat lost a lot his apetite during Chemotherapy treatment. A men who installed a cat net in our garden mentioned about this company. So in my desperation to try anything for him to eat, we tried that and it worked! Now 3 year since the diagnosis my cat is cancer free and he still loves his naturina food. Thank you!

Helemaal Top!!

Ik ben helemaal tevreden over het voer echt super,! En ook de levering. Wij hebben voor onze kat de hyperallergeen echt super!

Goede ervaring wordt altijd netjes geholpen en goede kwaliteit produkten en goede adviezen,

Brokkensuper, ODN IS ERG TEVREDEN

Gewoon goed, behulpzaam in de vragen over je hond

klantvriendelijk persoonlijke benadering als er advies nodig is.

alleen maar positief.

Hele fijne winkel met zeer vriendelijk en ervaren mensen

Wordt altijd zeer vakkundig en vriendelijk geholpen als Ik voer ga halen. Nu voor de eerste keer besteld en werd supersnel en goed verpakt geleverd

Top service!

Zeer duidelijke website waar je heel gemakkelijk kunt bestellen. Een vast tarief voor leveringskosten ongeacht de grootte van je bestelling waardoor je weet waar je aan toe bent. Altijd snelle leveringen wat super fijn is!

Bestelling is netjes aangekomen, stukje karton in de doos zodat als je de doos open snijd je niet ook de zak open snijd. 1 dag besteld, volgende dag in huis. Dus ja Super.

Goed voer voor mij kat, ik ben al jaren tevreden, ook met de levering

Goed voer voor mijn kat, ik ben al jaren tevreden ook met de snelle levering

Mijn katten konden niet wachten tot de zak met brokjes open ging,, ze vinden ze zo lekker

Euromarkt 123

2408BE Alphen aan den Rijn