Netjes

Altijd snel en netjes geleverd. Laatst hadden ze er een gratis proefpakketje met snacks bij gedaan, die erg in de smaak zijn gevallen bij de hondjes! Erg leuk.

Het is Fijne kattenbakvulling. Reukloos en vooral niet zwaar . Ik doe er geen maand mee maar dat komt omdat de kat in een hoekje omhoog plast. De kat en ik zijn tevreden.

Snel en vertrouwd

Ben al een paar jaar klant en ben mimmer teleurgesteld. Het leuke vond ik toen ik de eerste keer was, nav een advertentie, mocht de hond brokjes proeven welke hij lekkerst bond

Top voer

Goede kwaliteit voer, ruikt ook lekker, je zou 't bijna zelf op een toastje doen, ook altijd netjes geleverd.

Zo als altijd snelle levering

Prima ervaring

Bestellen gaat makkelijk en snel, bezorging vlot geregeld. De maïskorrels zelf voor de kattenbak zijn geweldig. Stuiven niet, ruiken niet, en zijn lichtgewicht. Kat en ik zijn er blij mee.

Top vissie's!!! Ons wekelijkse recept!!

Op de zateradg markt in Eijgelshoven is het vaak een drukte van je welste. Door de ligging niet alleen veel Duitsers en Belgen, maar zeker zoveel Nederlanders. Er staan verschillende visboeren en bij eentje is het vaak zo druk dat je over de koppen kunt lopen. Bij "de gezonde Apotheek" ook druk, maar te overzien. En dat terwijl je daar de echte kwaliteit krijgt! De kibbeling en het vissie worden gebakken waar je bij staat, vers in de pan en op je bordje. Niks voorgebakken of even opwarmen, nee gewoon afbakken zodra het besteld is. Kost misschien iets meer tijd, maar een topproduct vraagt ook om een top behandeling en die krijgt het bij de "gezonde apotheek" Trouwens de 'eigen gemaakte garnalen kroketten zijn ook niet te versmaden. Kortom het is de moeirte meer dan waard om deze kraam even te bezoeken. Topkwaliteit vis welke een top behandeling krijgt en dat proef je terug in elk stukje!!

Perfecte Service

Perfecte Service van bestelling tot levering.

Zeer snelle en correcte levering

Goeie ervaring met de bestelling

Duidelijke website en snelle bezorging

Uitstekende service en levering

Vlugge leveringen

Super service en kwaliteit

Ik wil nooit meer een ander bedrijf

S

Snelle levering en voor ons hondje goed voer.

Zowel in de winkel als online, altijd top

Nu ik geen auto meer heb en niet meer in de buurt woon, bestel ik altijd alles online. Ik heb andere producten voor de kattenbak geprobeerd, maar ik blijf toch trouw aan brokkensuper, zeker ook de voeding. Gewoon echt super!

Helemaal top qua producten en snelheid

Geweldige producten waar mijn kattenkinderen supergoed op gaan

Goede brokjes voor onze Springer Spaniel, service van Brokkensuper is snel en uitstekend

Onze hond is gek op de brokjes van Brokkensuper. Na verhuizing laten we nu de grote zakken bezorgen en die service is super snel. Uitstekend!

Goed eten snelle levering

Snelle levering Katjes zijn gek op dit natvoer

Prima spul en service

Dit is voor mij het beste kattenbakspul: licht, loopt niet veel uit en milieu vriendelijk. Altijd gauw geleverd. Wel best duur, maar ja..

Mijn ervaring is echt perfect. Brokkensuper net als naam super ,super producten ,super snel mijn katten blij,ik blij.ik heb uw ook aanbevolen bij mijn vrienden.ze winkelen ook bij jullie.ze zeggen dat de inhoud van de producten goed is en dat er geen sprake is van nep troep.wij zijn blij met brokkensuper. Veel succes medewerkers van BROKKENSUPER

Meestal ga ik zelf naar de winkel maar dat kwam nu niet zo goed uit dus heb ik online besteld. De service is altijd top. Als ik in de winkel kom staat meneer altijd direct voor me klaar en helpt om de spullen in de auto te leggen. Online bestellen was vandaag besteld, morgen in huis.

De bestelling ligt de volgende dag al Alles goed verpakt Soms wel erg zwaar omdat alles in 2 doos zit maar is dan ook weer leuke uitdaging om te verplaatsen.

Super brokken en klantvriendelijke eigenaar

Vanaf het eerste moment - met eerst een kleine proeverij - heel erg tevreden. De vacht van onze drie poezen verbeterde aanzienlijk. Meer glans. En ze vinden de brokken en blikjes natvoer heerlijk. Wij gebruiken de tarwevrije en urinary brokken. Een echte aanrader!

De korte wachttijd..en goeie levering.

Ben zeer tevreden over de korte wachttijd..natuurlijk over het product zelf ook! Bedankt.

Snel en goed advies!

Mooie producten en de katten vinden het eten echt heerlijk. Want een stink troep was dat Whiskas zeg, nu eten de katten echt echt goed, gezond en lekker ;)

Euromarkt 123

2408BE Alphen aan den Rijn