Super absorberend geeft je een veilig gevoel

Makkelijk te bestellen Snelle levering de volgende dag al in huis en zeer discreet in een doos

Te late levering

Op 3 oktober plaats ik ‘s morgens een dringende bestelling die volgens de website de volgende dag geleverd wordt. Ik krijg dan bericht dat ik de bestelling op 7 oktober kan verwachten zodanig dat ik dan last minute nog op zoek kan gaan naar wat ik besteld heb in de winkel en waarvoor ik eigenlijk geen tijd had.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Betrouwbare producten en goede en snelle verzending. Ideaal, ik ga het zeker mijn vaste leverancier maken.

Goedkoopst en snel geleverd.

Na heel wat prijzen vergeleken te hebben in België en Nederland zonder twijfel gekozen voor zorgverbond. Ook snelle en verzorgde levering.

Snel en goedkoop

Snel en goedkoop

Prima geregeld

Beatellen en ontvangen hing beide vlot.

mijn bestelling goed en op tijd geleverd.

zeer nette afhandeling. groeten Jos.

Snelle levering, lage prijs, perfecte afhandeling! Ga zo door !

Nogmaals: snelle levering, lage prijs, perfecte afhandeling! Goed bezig !

Zelfde produkt als in Belgïe, maar stukken goedkoper, en super rap geleverd, een zeer tevreden klant

Super service!

Altijd netjes verpakt, snel geleverd en super vriendelijke klantendienst! Altijd snel geholpen bij vragen of problemen! De prijzen zijn ook heel scherp ten opzichte van de concurrentie!

Heel mooi site

Heel goed in verpakking en goed in bestelling .altijd mooi op tijd geleverd

Bestelling snel ontvangen.

Bestelling is snel ontvangen. Inhoud was correct. Ik werd goed op de hoogte gehouden.

De laagste prijs voor incontinentiemateriaal

Snelle levering, de laagste prijs vind je bij zorgverbond, daarom heb ik een grote voorraad besteld

Goede kwaliteit.

De bestelling verloopt . Prijs kwaliteit zeer goed.

Snelle en betrouwbare leverancier tegen scherpe prijzen.

Via Internet makkelijk te bestellen producten, die daarna tegen een aantrekkelijke prijs snel en accuraat zijn bezorgd.

Goede spullen voor een goede prijs

Geen 5 sterren vanwege de bezorging met DHL e-commerce. Die is niet geschikt voor verzending naar particulieren. Je moet de hele dag er voor thuisblijven en als er dan geen parkeerplek is, zeggen ze domweg dat je niet thuis was.

Goede service en goedkoop!

Na lang zoeken heb ik luiers op zorgverbond kunnen vinden voor een mooie prijs! Ik bestel elke keer weer.

Altijd perfect

Ik heb al verschillende keren besteld bij jullie. En alles is super.. Snelle vezending. Alles prima! Ik raad zeker deze site aan.

Alles naar wens

Al verschillende keren iets besteld nog nooit geen probleem gehad. Enkele belangrijke punten zijn . Snelle levering Goede prijzen Dus voor mij alles ok Groetjes Dirk

Zeer slechte levertijd

Besteld op donderdag rond 18:00. Zou vrijdag geleverd worden. Helaas. In weekend niet bereikbaar. Uiteindelijk maandag rond 22:00 ontvangen. Niet tevreden…..

Scherpe prijzen en perfecte service

Correcte en snelle levering

Firma met goede prijzen wat incontinentiemateriaal betreft. Na bestelling zeer vlotte levering en goede opvolging. Eén keer iets verkeerd geleverd maar werd onmiddellijk en met de glimlach rechtgezet. Kortom een absolute aanrader!

Op tijd en heel voordelig

Heel fijn dat ik zorgverlof heb ontdekt. Bestelling wordt snel, discreet geleverd! Het is ook een stuk voordeliger dan in de supermarkt!! Top!

Na het afschuimen van het internet ben ik hier beland. Heel veel keuze aan onklopbare lage prijzen.

Wiekenweg 41

3815 KL Amersfoort