Extra!

J’ai commandé plusieurs fois sur ce site. Les prix sont imbattables. La livraison est rapide et est emballée dans un carton discret. Je recommande à 100%.

Zeer goed verzorgd

Zeer snel verzonden en goed verpakt

Netjes en snel geleverd bestel al wat langer bij jullie

Leveren te weinig

Ik heb besteld: Tena Men Level 3, 16 stuks × 6, maar krijg helaas maar 4 pakken geleverd. Zo wordt zorgverbond toch een dure bestelling, ondanks de 10% korting.

Inderdaad goedkoop en snelle levering

Had incontinentie materiaal besteld wat bij hun erg scheelde in de prijs en als kers op de taart kreeg ik ook nog gratis verzending erbij. De levering was de volgende dag met DHL het enige minpuntje was dat het erg laat was na 10 uur avonds

Veel keus en snel verzonden

Prima! Anonieme levering.

Vlotte afhandeling

Goede snelle service

Ben dik tevreden over de aflevering

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Goede overzichtelijke site en daardoor bestelling snel gemaakt. Levering ook snel, eerste werkdag binnen.

Prima levering, prima prijs

Snel geleverd en veel goedkoper uit

prima service

Overzichtelijke website

De producten zijn gemakkelijk te vinden en te bestellen, goede prijs/kwaliteit en ook snel geleverd.

Snelle levering, goede verpakking, sterke prijzen.

Fijn dat het goedkoper kan!

Heerlijk alternatief voor de dure supermarkt!!

Goede klantenservice en snelle levering

Top service aan voordelige prijzen!

Goede omschrijving van de producten. Voordelige prijzen. Snelle verzending en levering. Een aanrader!!!!

de winkel was perfeckt

maar dhl wordt s,avonds laat bezorgd dat vind ik een nadeel ik lig altijd op tijd op bed wegens mij ziekte maar de bestelling was verder prima goed verpakt

Gewoon : prima service

Gewoon goed : vlot verloop van bestelling en levering.

Ik ben zeer tevreden van het gekocht product

De Tena men level 3 zijn absoluut te beste bescherming voor de man. De prijs is ook heel interessant en de levering verloopt prima.

vlotte afhandeling

zeer goede prijs/kwaliteit

Snel en conform geleverd. Goed product met juiste maat omschrijving dat op zich wel prijzig is maar wel tegen een concurrerende prijs werd aangeboden.

Goede mooie site

Altijd mooi in gepakt en goed van prijs , en altijd goed op tijd geleverd ook . Ben heel heel tevreden van jullie.

Wiekenweg 41

3815 KL Amersfoort