Heel fijn dat de communicatie vlot verloopt. Wij bestellen eigenlijk alleen vaatwasmiddel via jullie website, aangezien onze vaste leverancier dat ineens niet meer leverde. Levering via jullie verliep daarna heel vlot, waar wij enorm mee geholpen waren (en zijn!). Website is duidelijk. Geen verbeterpunten voor nu.

Nog steeds the topper

Nog steeds the topper

Duidelijke webshop, goede prijs en snelle levering.

Duidelijke webshop, goede prijs en snelle levering.

Snelle levering!

Gewoon snel en goed

Gewoon snel en goed

Goede service. Heeft U ook schoonmaakartikelen van Winterhalter

Goede service. Heeft U ook schoonmaakartikelen van Winterhalter

Eenvoudige site, met enkele klikken besteld en zo in huis! Top service....

Eenvoudige site, met enkele klikken besteld en zo in huis! Top service....

Snel en goedkoop!

Snel en goedkoop!

Snel geleverd en goedkoop

Snel geleverd en goedkoop

snel en goede prijs

snel en goede prijs

prima geholpen, niet te duur

prima geholpen, niet te duur

goed verpakt, razendsnel geleverd!

goed verpakt, razendsnel geleverd!

Keurig net bedrijf, goede service en snelle levering.. top

Keurig net bedrijf, goede service en snelle levering.. top

Goed product. Persoonlijke begeleiding over de keuzes. en uiteraard een hele scherpe prijs. Ons product werd snel geleverd op de tijd die wij hadden aangegeven.

Snelle levering. Denken mee met de klant.

Snelle levering. Denken mee met de klant.

zeer vlotte bestelling was dag langer dan voorzien, maar was dan ook naar Belgi� producten zoals aangekondigd

Kende het bedrijf nog niet. bestellen ging makkelijk alleen ik had 6 x 10 stofzuigerzakken besteld. werd gebeld dat er eerst maar 4 leverbaar waren. moest toen 5 dagen erna erachteraan bellen of ze nog kwamen. heb er nu eerst 4 ontvangen, maar nog niets gehoord over wanneer de ander 2 komen. Op de afleverbon stonden ook alleen maar de 4 die geleverd waren, maar op de factuur heb ik dus wel 6 betaald. Niets gemeld over de nalevering of dat ik er 6 betaald heb. Zelf maar weer achteraan bellen..... graag betere communicatie

Fantastisch bedrijf! Zeer professioneel begeleid met juiste keuze van producten en alles was de volgende ochtend al geleverd. Zeker een aanrader!

prima service en voor een correcte prijs

prima service en voor een correcte prijs

Snelle service????

Snelle service????

Alweer een correcte levering met een zorgvuldig advies over de juiste te gebruiken producten. Gewoon eens proberen.

Terweeweg 43

2341 CM Oegstgeest

Over Clean15

Groothandel voor Rational Reinigingstabletten.