Toppp

Toppp

prima service snelle levering

prima service snelle levering

Snelle en correcte aflevering.

Snelle en correcte aflevering.

Zeer goede en nette service.

Zeer goede en nette service.

Tevreden!

snelle service , binnen 1 dag in huis

snelle service , binnen 1 dag in huis

snel en goedkoop

snel en goedkoop

Heel snel levering, heel goed de klant op word staan op moment dat wij bellen. Maar de beste van allemaal zijn, de scherp prijs die ze aanbieden.

Ten eerste, zeer goede service, en advies, in samen werking met de goede producten van Diversey, Toppie

Prima snelle levering. Taski werkt uitstekend. Mooie degelijke stofzuiger voor heel weinig geld.

Prima! Spullen snel geleverd

Prima! Spullen snel geleverd

Bestelling is netjes afgehandeld.

Bestelling is netjes afgehandeld.

super service !

super service !

Prima geregeld

Prima geregeld

top

top

erg tevreden. Na het bestellen goed op de hoogte gehouden over de voortgang. Ontvangen producten zijn prima in orde.

Altijd snel en behulpzaam

Altijd snel en behulpzaam

het is de eerste maal dat ik een bestelling met jullie plaats maar tot hier toe is alles al goed verlopen. ik denk dat ik wel een klant zal blijven groetjes ***

Terweeweg 43

2341 CM Oegstgeest

Over Clean15

Groothandel voor Rational Reinigingstabletten.