super service en snel geleverd. voor een goede prijs.

super service en snel geleverd. voor een goede prijs.

Begin dit jaar voor het eerst een bestelling geplaatst bij Clean15.nl. Afgelopen week wilden we een nieuwe bestelling plaatsen en bleek dat de website niet helemaal goed werkte. Na mail contact is de bestelling verstuurd en zijn ondertussen de problemen met de website opgelost. Super service!

Zeer tevreden met de prijzen en levertijden.

Zeer tevreden met de prijzen en levertijden.

We hebben Rational tabletten besteld, zijn een van de goedkoopste en de volgende dag keurig geleverd.

Snelle service. Bestelling wordt supersnel geleverd!

Snelle service. Bestelling wordt supersnel geleverd!

Via collega met jullie in contact gekomen. Snelle levering!

Via collega met jullie in contact gekomen. Snelle levering!

Snel geleverd. prijs is goed. Zou in toekomst meer kunnen afnemen want wij zijn een service bedrijf in Rational combisteamers. Wij willen in 2018 meer service gaan verlenen inzake deze producten naar onze klanten toe. Gaarne een voorstel over kortingen wat u ons kan bieden.

Alweer een levering naar wens ontvangen. Zeer goede service. Prijs is ok. Er wordt meegedacht wat ik nodig heb. TOP

We zijn heel tevreden over de prijs, de snelle levering En telefonisch ook vriendelijk behulpzaam. Dus een echte aanrader.

Goed. Snel.

Goed. Snel.

Klantvriendelijk en snelle levering!

Klantvriendelijk en snelle levering!

Alles top

Alles top

De levering en de prijs is super goed.

De levering en de prijs is super goed.

Snel bezorgd!

Snel bezorgd!

snelle levering, ook al waren we de eerste keer niet aanwezig! en last but not least top prijs!

Fijn bedrijf. Mijn bestelling was snel geleverd en daar ben ik tevreden over. Verbetering: geen sticker op de dozen van L6 plakken.

Gemakkelijk bestellen en snel in huis.

Gemakkelijk bestellen en snel in huis.

goed te vinden op internet duidelijke site snelle afhandeling ga zo door

goed te vinden op internet duidelijke site snelle afhandeling ga zo door

heel makkelijk en eenvoudig uw producten te bestellen en de volgende dag al thuis. top

de ene dag besteld en de volgende dag in huis. blij mee.

de ene dag besteld en de volgende dag in huis. blij mee.

Snelle, correcte levering voor een prima prijs in vergelijking tot andere webshops.

Bestelling is tot nu toe altijd prima verlopen. Dus ga zo door!

Bestelling is tot nu toe altijd prima verlopen. Dus ga zo door!

Terweeweg 43

2341 CM Oegstgeest

Over Clean15

Groothandel voor Rational Reinigingstabletten.