Goede communicatie

ja tevreden

ja tevreden

Snelle levering :)

Snelle levering :)

Goed bereikbaar via de telefoon als je vragen heb. Zeer service minded!

Goed bereikbaar via de telefoon als je vragen heb. Zeer service minded!

We hebben de bestelling de volgende dag in goede orden ontvangen. Hartelijk dank!

prima, snelle levering, geen verbeteringspunten.

prima, snelle levering, geen verbeteringspunten.

snelle levering en in goede staat geleverd

snelle levering en in goede staat geleverd

tevreden.

tevreden.

Goede service, snelle afhandeling en de producten zijn snel bezorgd. Wat je verwacht van een online bestelling!

Super netjes en snel onze bestelling ontvangen.

Super netjes en snel onze bestelling ontvangen.

Snelle levering, en prettig persoonlijk contact toen ik de bestelling onderbroken had.

Snel geregeld. Ook toen het bestelde product niet voorradig was kwamen ze met een goede oplossing.

Snel geleverd. Dank!

Snel geleverd. Dank!

Uitstekende producten keuze, prima prijzen, keurige verzending en op tijd. Prima dus!

Snel en vriendelijk contact. Scherpe prijs. Er is telefonisch overleg over levertijd, iets dat bij veel andere partijen niet meer gebeurt. Een fijne 1e kennismaking die voor herhaling vatbaar is

Goede prijs en snel geleverd.

Goede prijs en snel geleverd.

Zeer correcte en snelle levering. Behulpzaam bedrijf!

Zeer correcte en snelle levering. Behulpzaam bedrijf!

Duidelijke webshop en snelle levering !!

Duidelijke webshop en snelle levering !!

geweldige service , binnen 24 uur in huis Prijs is ook Top !!!!

geweldige service , binnen 24 uur in huis Prijs is ook Top !!!!

Prima bedrijf. Levering geheel volgens afspraak

Prima bedrijf. Levering geheel volgens afspraak

Het zou fijn zijn dat de producten kloppen met wat er op de website staat ( wat jammer genoeg niet zo is) het wordt wel opgelost maar zou niet nodig moeten zijn ! Hallo Jacqueline, Je hebt wel gelijk, het foto kwam niet overeen met het product. Foutje, Sorry! groeten van Clean15

Zeer tevreden en correcte afhandeling

Zeer tevreden en correcte afhandeling

Helemaal tevreden. Snel en correct geleverd. Antwoord op mijn email was uitmuntend vlot. Dank!

Snelle levering en top prijzen, een aanrader deze webwinkel

Snelle levering en top prijzen, een aanrader deze webwinkel

Terweeweg 43

2341 CM Oegstgeest

Over Clean15

Groothandel voor Rational Reinigingstabletten.