Snelle service ,in Belgie ook op 1 dag geleverd

Snelle service ,in Belgie ook op 1 dag geleverd

Snelle levering. Vorige bestellingen snel te zien zodat er vlug nieuwe en dezelfde middelen besteld/geleverd kunnen worden. Zeer tevreden!

Dik in ore !

Dik in ore !

snelle levering!

snelle levering!

Vandaag besteld en de volgende dag in huis, Top service.

Vandaag besteld en de volgende dag in huis, Top service.

Vandaag besteld en de volgende dag in huis! Super snelle service ??

Vandaag besteld en de volgende dag in huis! Super snelle service ??

Heel tevreden

Heel tevreden

Ondanks dat ik onder opmerkingen bij mijn bestelling had vermeld dat er alle dagen kon geleverd worden behalve op woensdag werd deze geleverd. op woensdag. De link om trach&trace te openen via de mail die ik kreeg bleek niet te werken, dus kon ik ook niks aanpassen betreffende de levering. Op de plaats waar mijn bestelling toen moest worden opgehaald (Dientjes-Sint Kruis Brugge) is geen mogelijkheid om kortbij te parkeren en het pakket is log en zwaar. Beste klant, Wij vinden het heel vervelend dat het zo gelopen is. Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om een voorkeursdag voor levering op te geven naar Belgie. De levertijd is normaal 2 tot 3 werkdagen naar Belgie, dit staat vermeld op onze site. U heeft op een maandag bij ons besteld en de levering wordt dan op woensdag of donderdag geleverd. We hebben de track en trace code gecheckt, deze bleek bij ons wel te werken. Maar we begrijpen dat het heel vervelend voor u is en we gaan onderzoeken of we via een andere verzender wel een voorkeurstijdstip kunnen aanbieden. We hebben de tekst bij het commentaarveld aangepast. Mocht u in de toekomst een vraag hebben over een levering of track en trace code, aarzelt u dan niet om contact met onze klantenservice op te nemen zodat wij uw probleem op kunnen lossen.

Helaas is onze bestelling nog niet aangekomen!!! Soms gaat er iets mis bij DPD. Dat vinden wij heel vervelend, maar daar hebben we weinig invloed op. Het beste is in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op te nemen zodat wij actie kunnen ondernemen. Dit melden via een review heeft niet zoveel zin omdat wij deze melding pas heel laat zien.

Snelle levering en goede prijs van rational reinigings tabletten!!

Snelle levering en goede prijs van rational reinigings tabletten!!

EInd van de dag besteld en de volgende dag al geleverd. Zoek nog wel mijn factuur voor mijn administratie ;)

Snelle levering, blij mee!

Snelle levering, blij mee!

***

***

Wij hebben al vele bestellingen mogen doen bij Clean15 en deze zijn steeds correct en op tijd geleverd. Het is een super om met Clean 15 zaken te mogen doen, zeker een aanrader.

Ok

Ok

Prima! Snel geleverd, goede prijs.

Prima! Snel geleverd, goede prijs.

Ik heb gevraagd op maandag niet te leveren maar daar wordt blijkbaar geen rekening mee gehouden. Mvg Beste Johan, Helaas hebben wij bij zendingen naar Belgie geen invloed op de levertijd. Onze excuses hiervoor. mvg Clean15

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Correct

Correct

Top Snelle levering Goede Service ????

Top Snelle levering Goede Service ????

Snelle levering, top!

Snelle levering, top!

Snelle en juiste levering

Snelle en juiste levering

Terweeweg 43

2341 CM Oegstgeest

Over Clean15

Groothandel voor Rational Reinigingstabletten.