snelle levering goed verpakt zeer tevreden

snelle levering goed verpakt zeer tevreden

Goeie service en snelle levering.

Goeie service en snelle levering.

snelle verzending, goede prijs. duidelijke website

snelle verzending, goede prijs. duidelijke website

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd.

prima bedrijf. levert snel.

prima bedrijf. levert snel.

Prima en snel geleverd en scherp geprijsd. kortom zeer tevreden klant..

Prima en snel geleverd en scherp geprijsd. kortom zeer tevreden klant..

Was prima verlopen

Was prima verlopen

overzichtelijke site snelle levering

overzichtelijke site snelle levering

Prima snelle levering.

Prima snelle levering.

Prima service, veel producten, alles op voorraad. Snelle levering en keurige verpakking.

De levering is perfect, correcte behandeling, uitstekende webwinkel, mooi overzicht, van de producten

Het bedrijf was op internet redelijk snel te vinden. er werd geschreven voor 21.00 besteld volgende dag binnen. na week nog niks heb ik zelf actie ondernomen en bleek het niet op voorraad geweest te zijn. dit kan jammer dat ze zelf dit niet even aan mij melden.Kreeg wel snel reactie op mijn mail. Verder de afhandeling goed. Beste Klant, wij hebben een erg prominente melding welke producten direct leverbaar zijn en dus de volgende dag geleverd kunnen worden, en welke een levertijd van 3-5 (werk)dagen hebben omdat ze niet op voorraad zijn. Ik begrijp dat dit wel eens over het hoofd wordt gezien. Wij zullen kijken of het mogelijk is dit ook nog op de factuur te vermelden. Onze excuses hiervoor.

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website en snelle levering

Snel en correct!

Snel en correct!

Wij zijn zeer tevreden over de snelle levering en de prijs van het artikel dat wij bij jullie bestellen. Een artikel die door onze huisleverancier niet geleverd kon worden.

snel service , rederljke prijs, aanbevolen

snel service , rederljke prijs, aanbevolen

Snelle levering. top!

Snelle levering. top!

Snelle levering na bestelling online.

Snelle levering na bestelling online.

Snelle correcte service en voor een goede prijs

Snelle correcte service en voor een goede prijs

Bestelling is keurig bezorgd. Alleen vindt ik het jammer dat je geen mail ontvangt van hoelang de levering duurt. Dit omdat je er dan rekening mee kan houden wanneer het komt. Vr, gr, ***

Top service!

Top service!

Tevreden met de afhandeling. Via de mail besteld. Kreeg daarna gelijk inloggegevens etc. om voortaan online te bestellen. Goede service. Tevens vlotte levering!

Goed bedrijf.

Goed bedrijf.

Terweeweg 43

2341 CM Oegstgeest

Over Clean15

Groothandel voor Rational Reinigingstabletten.