Goed geholpen , snel verstuurd , prima prijs .

Uitstekend!

Persoonlijk telefonisch contact met goed advies en vlotte opvolging. We zijn uitstekend geholpen aan een prima ontharder.

Fijn bedrijf die afspraken nakomt door vooraf duidelijk vrijblijvend te communiceren en adviseren

Tegenoverburen hadden zeer positieve ervaring met dit bedrijf en uiteraard het product! Uiteindelijk zelf ook dit tweemansbedrijf benaderd en het product gekocht inclusief plaatsing. Onze waterontharder is nu bijna 4 dagen actief en we merken daadwerkelijk verschil. Tijdens het plaatsen gaf de installateur en partner tips en hebben hun werk top gedaan. Aan te raden? Een dikke vette JA (de reden dat ik geen zeer goed geef is dat ik (nog) niet kan oordelen over eventuele naservice en hoe ze op mogelijke garantiegevallen acteren wat ik overigens niet hoop om daar aanspraak op te hoeven maken)

Goed geholpen, Snelle en goede service Tijdens het helpen informatie te verzamelen, en het maken van een keuze welke ontharder ik wil

op zich goed

voor het eerst besteld .dus ik ken er nog niet veel over vertellen . de bestelling zelf zat een foutje in maar dat was na een belletje op gelost

Snelste levering ooit.

Waterontharder om 15:55uur besteld vervolgens kreeg ik 30 minuten later een telefoontje met de vraag of het uitkwam als ze hem meteen kwamen leveren. Ze waren bij toeval in de regio en handen de ontharder welke ik besteld had in hun bus staan. Dus om 17:15uur werd hij netjes afgeleverd, uitgepakt, gecontroleerd er een stukje uitleg, wat een service.

Behulpzame partij!

Zeer tevreden over het werk van onlinewaterontharders. Zowel tijdens het oriënteren als bij de installatie hebben ze heel fijn meegedacht en waren ze erg flexibel. Kundige mensen die goed werk leveren en fijn meedenken. Kortom, een echte aanrader!

Mooie prijs,snelle bezorging

Mooie prijs ,snelle bezorging

na levering elektrisch probleem ondervonden, keurig opgelost

Via WhatsApp contact opgenomen vanwege een electrisch probleem met de klok, nieuwe klok opgestuurd gekregen en de ontharder werkt perfect. Overigens was het een goede aanbieding dus mijn dochter is er erg blij mee.

Kennis van zaken en service gericht

De mensen bij Onlinewaterontharders hebben goede kennis van zaken en zijn service gericht is mijn ervaring. Zij kunnen met hun kennis jou het beste advies geven.

Zeer goede service

Waterontharder besteld maar verkeerde regelklep erbij geleverd. Na telefonisch contact was dit snel en goed opgelost. Zeer zeker een aanrader. Wij zijn super tevreden

Communicatie via whatsapp en op de dag geleverd volgens wens. Tot een volgende keer.

Super klantenservice

Via whatsapp bijna direct antwoord zowel gevraagd als extra informatie..super, waterontharder juist geleverd.

Goed kreeg wat ik had besteld

Ik heb een waterontharder besteld deze is goed aangekomen past perfect op de plek waar ik hem wou zeer tevreden mee. Snel geleverd

Goede service!

Service is top

Gisterenavond besteld, binnen 10 min telefoon of het volgende dag konden brengen. Volgende dag geleverd. Ontharder moeten we nog instaleren, maar aan de service ligt het niet.

Top bedrijf

Zeer netjes, betrouwbaar en hulpvaardig.

Dit is mijn derde toestel aqmos (48) die ik aangekocht heb. Prima toestel. Ik plan kortelings nog een 32 aan te kopen. Let wel op voor de verzendkosten in deze shop zijn ze niet incl. Dus pas daar mee op... hier 30€! Elders goedkoper....

Goed geholpen!

Snel en goed bereikbaar.

Zie boven.

Goede prijs en snelle levering door zeer vriendelijke chauffeur

Ik heb een waterontharder besteld. De levering ging prima en de ontharder is zoals omschreven. Een aanrader om hier te bestellen!

40 zakken onthardingszout in Keurig nette onbeschadigde verpakking

Het hele traject vanaf koop tot levering is zeer goed verlopen.

Snelle afhandeling

Goede bezorgservice

Uitstekende Service

Ik ben heel goed geadviseerd. Goede prijs/kwaliteit en de service is uitstekend!

Schansweg 26

7788 AA Anerveen

Over Onlinewaterontharders.nl

Waterontharders worden steeds populairder. En je kan nu gemakkelijk een waterontharder online kopen. Maar wat doet een waterontharder nou precies? Heel simpel; een waterontharder zet hard water om in zacht water. Dat betekend dat je water met een waterontharder kalkvrij is! Steeds meer mensen raken overtuigd van de voordelen van zacht water. Ben jij al overtuigd en wil jij je waterontharder online kopen? Bekijk dan nu ons volledige assortiment.