Prima service en producten

Prima service en producten

Waardeloos

Ik maak al jaren kefir. Wegen lange reis heb ik nieuwe kefir moeten kopen. Mijn ervaringen met de kefir.nl producten zijn ronduit slecht. Eerst had ik per vergissen kefir poeder gekocht. Ik wist niet dat zoiets bestond. Kort daarop heb ik het in de wc weggemaakt. Dan maar kefir bloempjes gekocht, deze waren gedroogd. Ook dat was niet naar mijn zin. Uiteindelijk heb ik bij amazon echte levende, direct bruikbare kefir gekocht. Ben daar zeer tevreden van. Het is een schande dat de kefir.nl website niet de echte levende kefir in wat melk verkoop zodat die direct bruikbaar en naturel is!

Product nog niet geprobeerd maar de prijs is netjes en de service goed. De schenkkom die ik besteld heb is van goede kwaliteit en goed af te sluiten.

Goed product. Snel geleverd.

Goed voor mijn darmen

Kefir gebruik ik al heel wat jaren naar tevredenheid. Kan het iedereen aanraden.

Woorden schieten tekort

Super service en kwaliteit !! Zonder problemen kan een artikel wat niet binnen gekomen is opnieuw besteld worden zonder betaling !

Werkt goed.

Werkt goed en gemakkelijk te maken.

4 sterren want k weet het nog niet. We leven wennen aan de korrels

Ik moest even wennen aan de droge korrels, keeg ze altijd vers via ern ander bedrijf. Ik zit nu in het proces van het te laten groeien. Dat gaat nog niet zoals ik wil. Ik geef het nog even tijd Aanbevelen: nog even wachten tot het gaat zoals ik was gewend

Makkelijk

Erg makkelijk in gebruik .ik ben erg tevreden met dit product

Betrouwbare webshop

Weer een correcte levering ontvangen.

De kefir poeder bevalt uitstekend om snel een kefir drank te maken, bevalt beter dan de kefir roosje

Deze kefir vorm is me aan geraden door een collega, waar ik haar enorm dankbaar voor ben,ik heb nu een minder opgeblazen gevoel in m'n buik

Heerlijke gezondheidsboost!

Ik ben erg blij met de Kefir. De voorbereiding is eenvoudig en de Kefir is echt heerlijk! Voel me er prima bij. Moet wel zeggen dat ik de Kefir nog maar twee weken gebruik, maar ik ga er zeker mee door om te ervaren wat voor mij de gezondheidsvoordelen gaan zijn.

Heerlijk

Heerlijke goede kefir, goed te maken iedere dag, een aanrader!

Dit is gewoon top!

Ik had al gevriesdroogde kefir geprobeerd van een ander merk. Ondanks mijn goede zorgen, wilde hij niet mee. Daarna de Kefirshop gevonden, verse melkkefir besteld, en mee aan de slag gegaan. Na de eerste oogst al 39 gram kefir, dus verdubbeld! Ik kocht 2 zakjes. Heel fijn en leuk om doen, heel goede kwaliteit, prima levering, verzorgd, bio en beter leven keurmerk.. Heel belangrijk voor mij (beter leven keurmerk bestaat in België niet) Nog iets, er zat vertraging op mijn levering, niet veel, maar Kefirshop reageerde onmiddellijk op mijn mailtje, wat een service!

Gewoon goed!

Ik gebruik Kefir van Kefir.nl al enkele jaren en , afwisselend melkkefir en waterkefir en het is heel eenvoudig en prettig in gebruik en een prima ondersteuning voor mijn algehele gezondheidstoestand.Het vraagt wel wat discipline om tijdig te wisselen. Verder alles oké ook qua bezorging.

Goede service, makkelijk in gebruik. Ik maak nu een paar dagen waterkefir en merk het verschil in de darmflora nu al. Kan het absoluut aanbevelen.

Makkelijk zelf kefir maken

Starterspakket is goed om zelf kefir te maken, zeker als je het nog nooit gemaakt hebt. Mooie kan zit erbij En zelfgemaakte kefir smaakt zo lekker. Sinds ik kefir drink, heb ik geen last meer van mijn maag. Ik geef zelf een eetlepel kefir aan mijn hond die maag problemen heeft. Probiotica is daar zo goed voor.

snel en behulpzaam, een aanrader!

Mijn bestelling was eerst niet aangekomen, maar na contact met de klantenservice werd ik meteen geholpen. Ze stuurden direct een nieuwe verzending, die wel snel aankwam. Nu kan ik eindelijk genieten van de lekkere kefir. Super tevreden met de service en het product. Echt een aanrader!

Great quality

By following the instructions the grains started fermenting within a couple of weeks and I now have delicious kefir water.

Snelle levering, duidelijke website.

Zowel de water-als de melkkefir besteld. Makkelijk in gebruik.

Correct en men kan ook nog normaal bellen bij een probleempje, als dat er zou zijn! Super!!!

Snelle bezorging. Duidelijke uitleg. Werkt ook goed.

een grote overval

De kefirknobbeltjes verdwenen, ik voel me opgelicht, ze zeiden dat ze mijn geld zouden terugbetalen, maar dat deden ze niet, een overval.

Kooimanstraat 52 302

7913 AX Hollandscheveld

Over Kefir.nl

Ons doel is om u als consument een gezond en natuurlijk alternatief te bieden voor de hedendaagse gezondheids- en probioticadrankjes die in de winkel te vinden zijn. Kefir is een natuurproduct dat al duizenden jaren geleden gebruikt werd in de Kaukasus.