Goed product

Door veel gelezen te hebben over Kefir ben ik verheugd zonder meuk mijn fruit te kunnen eten.'s Morgens voor ontbijt verdund met geperste sinaasappels, vitamines, zaden, pitten en granen. Wij zijn hoogbejaard en blijven gezond met zelfbereide voeding te eten. En dat al jaren. Bedankt.

Werkt super

Heel tevreden, lekker en simpel

Makkelijk te bestellen.Vlot geleverd.

Keuze genoeg en vlot geleverd.

Prima aankoop, ik geniet nu dagelijks van mijn kefir

Mijn bestelde zakje kefir werd netjes verpakt verzonden. Ik ben gelijk begonnen met maken. Het resultaat is top. Ik heb nu steeds verse, lekkere kefir (ik gebruik biologische volle melk).

Echt tevreden over het product.

Het enige nadeel volgens mij, dat het niet via 'track & trace' verzonden wordt. Jammer.

Na 7 x Kefir niet genoeg gegroeid

Helaas, was mooi geweest. Slaat niet aan, jammer van al het verspilde melk.

Afspraak = Afspraak

De producten die ik bestel zijn allemaal op tijd geleverd. Geen problemen ondervonden, evenmin met het bestellen

Goed product. Snelle levering

Gebruik bevalt goed.

Vlugge en correcte levering en zeer lekkere kefir!!

Ik drink dagelijks kefir, die trouwens superlekker is en die me goed helpt bij mijn dieet! Een tevreden klant

Ik kan niet anders schrijven, dan dat ik heel tevreden ben.

Zal dat verder gebruiken!

Lekker en deugddoend

Prima product

Prima product en snelle levering.

Prima Kefir

Prima Kefir voor een mooie prijs, supersnelle verzending

Snelle levering prima product

Zie boven

goede service!!

Goed produkt goede service, snelle levering.

Lekker

Ik vind de keffier altijd lekker en is ook gezond.

gaat altijd prima

altijd prima

Prima.

Ik gebruik Kefir al heel lang het bevalt mij goed.

prima kwaliteit en bezorging

Prima en correcte behandeling. Snelle bezorging en telefonisch goed te bereiken.

Goeie ,snelle levering

Altijd snel in huis na bestelling ,goede sevice en uiteraard prima kefir

Kefir is gewoon Onmisbaar in onze koelkast.

Ik ben met mijn gezin helemaal weg van kefir, tot een paar jaar geleden had ik altijd last van mijn darmen, toen kreeg ik een tip van mijn vriendin over kefir producten, sindsdien heb ik er geen last meer van,echt geweldig.

Heel goed.

Gebruik het al vele jaren. Altijd een snelle levering en goed verpakt, met gebruik aanwijzing. Corrie Kraaij

Heerlijke kefir met goede smaak

Dagelijkse boost

Exact zoals aangegeven op website, snel in huis.

Website laat niets te wensen over, duidelijk en producten exact zoals beschreven. Snelle verzending en goed verpakt.

Kooimanstraat 52 302

7913 AX Hollandscheveld

Over Kefir.nl

Ons doel is om u als consument een gezond en natuurlijk alternatief te bieden voor de hedendaagse gezondheids- en probioticadrankjes die in de winkel te vinden zijn. Kefir is een natuurproduct dat al duizenden jaren geleden gebruikt werd in de Kaukasus.