Kwaliteit en goed advies

Door het goede advies en de kwaliteit van de machines boren wij als bedrijf de gaten tegenwoordig zelf ipv een betonboorder in te huren.

• Productinformatie

Bedankt voor de review! We zijn blij dat ons advies en de kwaliteit van de machines goed bevallen.

Fijne bladen

Zeer fijne zaagbladen voor het grond en straatwerk

• Productinformatie

Bedankt voor de mooie review Job! Fijn om te horen dat de zaagbladen goed bevallen voor grond- en straatwerk.

Vakkundig!

Goed product advies en personeel met ervaring in soortgelijke werkzaamheden.

• Productinformatie

Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons advies en onze ervaring, daar doen we het voor!

Uitstekende service en klantvriendelijk

• Productinformatie

Bedankt voor de review! Super om te horen dat u tevreden bent met onze service en klantvriendelijkheid!

Goed geregeld

Gereedschap besteld via de webshop. Netjes en snel afgeleverd

• Productinformatie

Bestelling perfect verlopen, ook meerdere vragen gesteld en werd goed beantwoord en voelde mij helemaal ok. Dankjewel toppers

• Productinformatie

Goed om te horen Robin, bedankt voor je mooie review!

Hanzeweg 43

3771 NG Barneveld

Over Thomaboor

Welkom bij Thomaboor.nl, dé vakwinkel voor iedereen die gebruik maakt van diamantgereedschappen. Wij hebben een ruim assortiment aan diamantzaagbladen, machines, toebehoren én onze eigen diamantboren, vervaardigd in Barneveld.