In delen mijn spullen binnen gekregen. Geen kleurverschil waar ik bang voor zou zijn. Prachtige kwaliteit en als je een vraag hebt dan wordt je netjes geholpen.

aansluiting wasbak kan niet waterdicht gemaakt

ik vind de aansluiting van de wasbak echt slecht. Mijn klusser heeft al 3x moeten aanpassen en nog lekt het. Heel vervelend. Een slap plastic ding moet het dan goed doen, nou dat is verre van. En de beschrijving van de klus-instructie vond ik erg minimaal

De badwand is supermooi!

Héél positief. Er was een probleem waar ik meteen over gemaild heb. Communicatie was snel, duidelijk en oplossingsgericht. Ik ben hier super tevreden over. Dus ik ben blij met de nieuwe badwand. Het is een supermooi product en geen druppels na het douchen. Dit door de Nano behandeling.

Heel mooie badkamerkast voor leuke prijs

Snel geleverd en goede kwaliteit vooral voor de prijs.

Zeer klantvriendelijk. Maken hun toezeggingen zoals garanties meer dan waar.

Bij aankoop werden wij vriendelijk en kundig geadviseerd. Na vijf jaar had ik een onderdeel nodig. Telefonisch werd mij medegedeeld dat zij het voor ons gingen bestellen en zouden toezenden. Zonder na te informeren kwam het precies op de tijd bij ons binnen did toegezegd was. Badplaats is een zeer betrouwbare partner en verdiend voor mij zeker TIEN sterren.

Very poor quality and arrived scratched from some parts

I can say the shopping experience was easy but the quality of the goods were awful. When screwing the nails, the surface get destroyed easily and it arrived with some damage as well. After assembly the mirror wasn’t settled in it’s place well.

Top bedrijf!

Prachtig badmeubel besteld en niet duur, heel blij mee! Snelle levering. Goed mailcontact!

Hele goede website

Hele mooie spullen wat je daar kunt kopen echt heel erg goed. Gr Bart

top service,

allereerst even een compliment over het verpakken! pakket zit zo goed verpakt dat schade bij transport op normale wijze nagenoeg onmogelijk lijkt! Nu hadden wij 2 gevalletjes die contact met Badplaats nodig maakte. de eerste was een lompe fout van ons zelf waarbij we een spiegeldeurtje open deden over een tegelvloer waarbij een hoekje afbrak van de spiegel..... 100% eigen fout. verder ging na 5 dagen het kastje al bol staan, wat wel snel voelde. voor beide gevallen contact gezocht en oplossingen werden snel gezocht en ook gevonden. deurtje werd uit coulance vervangen, dus wij al helemaal blij! maar ook het kastje werd, met wat extra tips om vocht schade te voorkomen, ook vervangen. 2 dagen later weer alles nieuw in huis en wederom top verpakt. dank voor de service!

Mijn bestelling volgende dag geleverd, goede kwaliteit erg goed verpakt, nette chauffeurs die alles voor ons neerzetten, kortom mijn volgende bestelling zit al in winkelwagen !!

Alles was in orde , helaas spiegels van medicijn kastje kapot. Even een app gestuurd, prima opgelost. Kreeg twee nieuwe.

Goed product.

Badkamer geleverd als bouwpakket. Maar alle onderdelen passen goed in elkaar en is goed op te bouwen.

Een aanrader !

Snelle levering en hoewel ik 2 linkerhanden heb zat de kast in no time in elkaar dankzij de duidelijke beschrijving en handige nummering op de planken. Zouden meer bedrijven moeten doen

Top service!

Het toiletmeubel wat we hadden besteld werd snel geleverd en was goed verpakt. De montage instructies waren duidelijk en simpel. Toen erachteraf iets niet goed leek, hebben we contact opgenomen en werd dit snel en goed opgepakt!

Gewoon een prima bedrijf

Het geen was heel goed en nog eens snel geleverd

Snelle levering en stevig kastje

Bedankt voor de snelle levering en het stevige mooie badkamerkastje!

Badkamermeubels van goede kwaliteit en goedkoop. De kwaliteit is veel beter dan ik het verwacht had voor die prijzen. Ik kreeg een van mijn pakket een dag later en dat door vertraging bij de postnl zelf, en contact opgenomen via WhatsApp,binnen paar minuten al reactie terug gekregen op mijn vraag, en heel vriendelijke mensen (*_-)

Duidelijke communicatie en snelle reactie van Badplaats. Onze bestelling was bij levering uiteindelijk niet naar onze smaak maar de levering en retourservice waren uitstekend! Ik zou iedereen aanbevelen om hier te bestellen.

Product goed omschreven Prijs/ kwaliteit is goed Goed verpakt Goede handleiding

Snel en correct

Perfecte ervaring.

Douchecabine voor redelijke prijs

Douchecabine gekocht voor een nette prijs. Handleiding zou beter mogen niet erg duidelijk

Van A-Z goed! Zeker aan te bevelen, klasse!

Supergoed

Supersnelle levering Goede kwaliteit En mee denkend

Nvt

Product precies zoals beloofd op de site. Snelle levering.

Was op tijd en goed geleverd. Zat snel samen en ben zeer tevreden van deze kast

Bosscheweg 143 a

5282 WV Boxtel

(0) 13 51 44 214

Over Badplaats

Ben je op zoek naar een mooi badkamermeubel voor de laagste prijs? Dan ben je bij Badplaats aan het juiste adres! Met een assortiment van meer dan 40 verschillende modellen badkamermeubels vind je altijd wel een meubel dat in jouw badkamer past. Naast badkamermeubels vind je bij ons ook badkamerkasten, douchewanden, spiegels en wastafelkranen. Heb je je keus kunnen maken? Bestel dan veilig en snel online en laat keuze gratis thuisbezorgen.