Mooie douchecabine

Product is als omschreven. Installeren met bijgeleverde handleiding ging redelijk, maar vraagt enige ervaring. Tevreden over snelle levering aan huis.

Was heel goed en tevrede

Was goed en we zullen nog meer dingen bestellen

Goed product

Goed product en snelle levering.

Erg netjes en goed verpakt

Wij hebben van jullie het badkamer set gekocht. Dit was erg netjes verpakt. We hebben met een kastje twee witte plekjes. Waar nu dus een vervangende voor gestuurd word. Erg netjes vind ik

Gewoon goed

Al vele malen producten besteld altijd goed en onbeschadigd,goedkoper dan andere en goede garantie, Bij defect of iets dergelijks wordt meteen nieuwe gestuurd,top bedrijf.

Prima kastje

Levering ging goed. Kastje goed in elkaar te zetten en past precies in de badkamer. Leuk met de “betonlook “. Ik hou niet van aanbevelen, daarom nee ingevuld.

Mooi badmeubel

Goeie service

Vriendelijk te woord gestaan via de telefoon en whatsapp

goede snelle levering

goede snelle levering

Bosscheweg 143 a

5282 WV Boxtel

(0) 13 51 44 214

Over Badplaats

Ben je op zoek naar een mooi badkamermeubel voor de laagste prijs? Dan ben je bij Badplaats aan het juiste adres! Met een assortiment van meer dan 40 verschillende modellen badkamermeubels vind je altijd wel een meubel dat in jouw badkamer past. Naast badkamermeubels vind je bij ons ook badkamerkasten, douchewanden, spiegels en wastafelkranen. Heb je je keus kunnen maken? Bestel dan veilig en snel online en laat keuze gratis thuisbezorgen.