Erg tevreden

Makkelijk om in te dienen en goede communicatie, Binnen 4 weken een vergoeding gekregen van onze vertraagde vluchten naar Kreta!

Geen stress goed geregeld wij zijn zeer tevreden

Doen wat ze beloven!

Efficiënt en betrouwbaar! Myairclaim heeft me geholpen mijn compensatie te krijgen zonder gedoe. Aanbevolen!"

SUPERFIJN

Mijn ervaring was heel goed. Met mijn gezin van 2 kinderen is onze hele vakantie in duigen gevallen. Transavia had de vlucht geannuleerd en hierdoor konden wij pas de volgende dag een vlucht nemen. Transavia zei dat het overmacht was. Alsnog heb ik een claim bij Myairclaim ingediend. Wij hebben 1704.- gestort gekregen op de rekening!!! Bedankt

Vertraging met KLM gehad op 16 april en hiervoor een claim ingediend bij dit bedrijf. Geld gekregen iets van 6 weken later. Al met al prima geregeld

Snel uitbetaald

Mijn man en ik hebben myairclaim ingeschakeld bij een vertraging van onze vlucht naar Amerika. Wij hebben bijna 4 uur vertraging gehad. Na 3 weken hadden wij onze compensatie op de bankrekening gestort gekregen. Dat is veel sneller dan ik had gedacht.

De entree 232

1101EE Amsterdam

Over MyAirClaim

Wij zijn MyAirClaim, een professionele organisatie die voor jou aan de slag gaat om het recht op compensatie bij vertraging, annulering of overboeking van je vlucht te claimen. Dat doen wij al enkele jaren met succes! Ons team bestaat uit gedreven personen die alles in het werk stellen om een ingediende claim ook werkelijk voor je uitbetaald te krijgen. Onze juristen zullen net zolang doorgaan tot het recht op compensatie is behaald. Niets is zo vervelend als een vertraagde of zelfs geannuleerde vlucht van een vakantie waar je zo lang naar hebt uitgekeken. Wij snappen dat! Wij weten de weg te vinden die het mogelijk maakt om een beetje van je leed te verzachten.