Prima producten en service!

Snelle levering en communicatie.

Vlotte levering van het product

Bestelling wordt binnen 1 dag geleverd ; kapotte artikel direct vervangen

Was erg goed

Perongeluk ging er iets fout en had ik inplaats van 1 pakket 3 besteld. Twee pakketten zijn er gelijk uitgehaald en het geld heb ik terug gekregen. Goede service dus en ik ben heel tevreden. Met vr. Groet: Me r Jeanne Litzouw

Snelle levering en duidelijke website

SOS Central heeft een duidelijke website, redelijke prijzen en snelle levering!

Het probleem goed opgelost

Ik had een probleem maar met een paar mailtjes hadden we het goed opgelost

Alles perfect ontvangen

Goede website, met veel keuze en goede omschrijving. Duidelijke communicatie over de leveringen. Hartstikke tevreden!

Goede communicatie

Goede spullen en snelle levering!

Bavincklaan 7

1183 AT Amstelveen

Over SOS Central

Bij SOS Central zijn we gespecialiseerd in hoogwaardige noodpakketten en essentiële artikelen voor veiligheid en paraatheid in elke situatie. Onze missie is om individuen, gezinnen en organisaties te voorzien van de hulpmiddelen die ze nodig hebben om noodsituaties met vertrouwen en veerkracht tegemoet te treden. Van uitgebreide noodpakketten voor thuis, in de auto en buiten tot individuele artikelen zoals eerstehulpbenodigdheden, voedselrantsoenen en overlevingsuitrusting, wij bieden een breed assortiment producten voor elke behoefte. --- At SOS Central, we specialise in high-quality emergency kits and essential items for safety and preparedness in any situation. Our mission is to provide individuals, families and organisations with the tools they need to face emergencies with confidence and resilience. From comprehensive emergency kits for home, car and outdoor use to individual items such as first aid supplies, food rations and survival equipment, we offer a wide range of products for every need.