Geweldige service en zeer klantvriendelijk

Wij zijn heel professioneel en vriendelijk geholpen en er werd in alle opzichten heel goed mee gedacht. Ik kan iedereen aanbevelen hierheen te gaan.

Echt een aanrader!

Veel keus in mooie producten en van kwaliteit! Heel mooi assortiment en voor ieder wat wils. Service is ook niks over te klagen. Dikkie 10 van mij!

Blij met het product!

Goed geholpen door het team van Boender Outdoor!

Uitstekende service en hoogwaardige, stijlvolle tuinmeubelen die onze buitenruimte compleet maken

Uitstekende service en hoogwaardige tuinmeubelen! Bij Boender Outdoor vond ik precies wat ik zocht: prachtige en comfortabele tuinmeubelen van hoge kwaliteit. Het team was uiterst behulpzaam en deskundig, en gaf ons geweldig advies over de juiste meubels voor onze tuin. De levering was snel en professioneel. Wij genieten nu dagelijks van onze nieuwe buitenruimte dankzij Boender. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar stijlvolle en duurzame tuinmeubelen!”

Zeer goede service

Vriendelijk , en snelle service

Helemaal super!

Snel geleverd en heb nog heerlijk kunnen genieten van de nazomer afgelopen weken. Ik raad Boender Outdoor Tuinmeubelen zeker aan!

Fijne levering, snel in huis, goede kwalteit

Fijn bedrijf mooie kwaliteit! Echt een aanrader.

Mooie producten en top service!

Het is super fijn! En word allemaal snel geregeld! De levering is heel snel en de meubelen zien er goed uit!

Geweldige service

Boender Outdoor Tuinmeubelen heeft zichzelf bewezen als een toonaangevend merk op het gebied van tuinmeubilair. Of je nu op zoek bent naar comfortabele loungesets, stijlvolle eettafels, of moderne parasols, Boender heeft voor elke tuin een passende oplossing. De materialen die gebruikt worden, zoals robuust teakhout en weerbestendig aluminium, zorgen ervoor dat de meubels niet alleen mooi zijn, maar ook lang meegaan onder diverse weersomstandigheden. Wat deze winkel echt onderscheidt, is niet alleen de kwaliteit van de producten, maar vooral de klantgerichte service. Vanaf het moment dat je de showroom binnenstapt, voel je je welkom. Het personeel neemt de tijd om naar je wensen te luisteren en geeft professioneel advies. Ze kennen hun producten door en door en denken actief mee om de juiste keuzes te maken voor jouw tuin. Een ander sterk punt is de flexibiliteit van de leveringsopties. Boender Outdoor zorgt ervoor dat de tuinmeubelen op de afgesproken tijd worden geleverd, vaak zelfs sneller dan verwacht. En als er onverhoopt iets mis is met een product, zoals een klein defect of transportbeschadiging, wordt dit snel en zonder gedoe opgelost. Deze klantvriendelijke aanpak zorgt ervoor dat je je als klant gewaardeerd voelt en met een gerust hart je aankopen doet. Kortom, Boender Outdoor biedt niet alleen hoogwaardige tuinmeubelen, maar zorgt ook voor een klantgerichte ervaring van begin tot eind. Hun service is een voorbeeld van hoe het moet! Ik ben superblij met mijn tuinset en de zorgvuldige levering!

Uitstekend!

Goede ervaringen mee, tuinset snel geleverd en vriendelijke bezorgers

Mooie producten en top service!

Prachtige tuinmeubelen en fijn contact met een snelle levering.

Hele fijne ervaring, gelukkig snel geleverd. Blij met het goede kwaliteit, bezorgers waren ook top en super vriendelijk! Hartstikke blij hiermee bedankt!

Goede service, goede spullen

Ik heb recentelijk bij Boender Outdoor besteld en de service was goed en de kwaliteit van de spullen ook. Al met al ben ik erg tevreden.

Top service!

De loungeset was snel geleverd + de bezorgers hebben het netjes op de juiste plek gezet! Ook namen ze al het karton mee (wat echt veel moeite scheelt!). In één zin dus: top service. Nu lekker genieten van de loungeset, de week is goed begonnen :).

Perfect!

Super service!

Enorm fijne ervaring met Boender Outdoor. Passend advies en een snelle levering van de meubels.

De levering was snel gegaan, de bezorgers waren heel vriendelijk. En de loungeset bevalt goed!

Geweldige producten, goede service!!

Ik ben echt super blij met mijn nieuwe tuinset. De producten zijn van goede kwaliteit en ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden! Toppers!!!

super tevreden!

Snel geleverd, en de bezorgers hadden ook bij levering de troep meegenomen, mogen andere een voorbeeld aan nemen!

Uitstekend! Snelle levering !

Super blij met de service van Boender Outdoor tuinmeubelen. Snelle levering & alles zoals afgesproken. Op de juiste plek is alles komen te staan. Precies zoals wij willen. In een woord uitstekend!

Snel geleverd, blij met m’n loungeset!

Extreem betrouwbaar!

Ik heb een tijdje geleden een ligstoel besteld bij B&B Outdoor en deze is veel betrouwbaarder en steviger dan de andere ligstoelen waar ik op heb gelegen. Top!

zeer tevreden

Mooie kwaliteit helemaal naar mijn wens.

Loungeset besteld bij Boender Outdoor, de afspraak voor een levering verliep via whatsapp en het contact was snel. De jongens hebben de loungeset netjes geplaatst en waren erg beleefd.

Goed geholpen

Fijn bedrijf, goed geholpen, ik had veel vragen en de aardige meneer heeft echt super goed geholpen met de meubels. Voor de ligbedden kom ik ook zeker weer terug!

Oostdijk 25

3077 CP Rotterdam

Over Boender Outdoor Tuinmeubelen

Bent u op zoek naar tuinmeubelen? Ontdek onze unieke collectie en bestel eenvoudig tuinmeubelen tegen de beste prijs.