Naar verwachting

Set binnen na 4 dagen al binnen gekregen. Netjes verpakt. Vrij snel in elkaar kunnen gezet, zonder hulp. Gebruiksaanwijzing had wel iets duidelijker gekund, maar goed. Set Smoelt wel goed in mijn tuin en materiaal is echt wel netjes afgewerkt. Ben er in iedergeval heel blij mee en mijn dochter ook!

Fantastische ligbedden

Onlangs heb ik twee tuin ligbedden bij Boender outdoor gekocht, en mijn ervaring was top. De levering was snel, wat een groot pluspunt is. De jongens die de ligbedden kwamen plaatsen waren bovendien erg vriendelijk en professioneel. Ze zorgden ervoor dat alles netjes werd afgehandeld en gaven zelfs nog wat handige tips over het onderhoud van de ligbedden. De kwaliteit van de producten is top en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Ik kan Boender Outdoor zeker aanraden voor iedereen die op zoek is naar tuinmeubelen met een uitstekende service.

Wij hebben twee ligstoelen besteld bij Boender Outdoor Tuinmeubelen en waren aangenaam verrast door de uitstekende service. Via WhatsApp konden we zelf de datums van levering kiezen, wat al erg handig was. Vanwege het prachtige weer vroegen we of ze de ligstoelen eerder konden leveren. Dit was geen probleem en ze werden de volgende dag al bezorgd. De bezorgers hebben de ligstoelen netjes uitgepakt, in elkaar gezet en precies op de juiste plek gezet. Ze hebben echt top service geleverd, chapeau! Ik kan me niet herinneren dat een bedrijf ooit zo'n goede service heeft geleverd. Coolblue zou jaloers op jullie zijn. Dank jullie wel, Boender Outdoor Tuinmeubelen, voor deze geweldige ervaring!

De kwaliteit is erg goed en we zijn er super tevreden mee

Recent het boender outdoor ligbed besteld gemaakt van polywood, de kwaliteit is erg goed en we zijn er super tevreden mee. We hebben er twee bij gekocht voor het gezin, het ligbed kwam later aan dan verwacht maar hier werd netjes naar ons over gecommuniceerd

Mooie tuinset en goede service

Niet veel op aan te merken. De service was zoals je verwacht en de producten voldoen aan de verwachting.

Erg mooie en luxe tuinset!

Onlangs heb ik deze tuinset gekocht bij Boender Outdoor Tuinmeubelen. De stoelen zitten erg comfortabel en de set heeft een zeer stijlvol design. Ik zou deze tuinset zeker aanbevelen!

Erg mooi en van hoge kwaliteit!

Hele fijne tuinset! De stoelen zitten erg lekker en de uitschuifbare tafel is super handig.

Een goeie kwaliteit voor een goeie prijs

Wij hebben onlangs een nieuwe loungeset gekocht bij boender outdoor, Het bevalt ons goed en de prijs was ook top Ze zijn van goed stevig materiaal en zit ook heel erg goed.

Goede kwaliteit

De stoelen zijn stevig en de tafel is precies groot genoeg voor gezellige etentjes buiten. Alles voelt solide aan en lijkt goed bestand tegen het weer. Het was makkelijk in elkaar te zetten en het past perfect in onze tuin. Echt een aanrader!

Super tevreden

Ik ben super blij met mijn nieuwe tuinmeubels van Boender Outdoor! De Outdoor dining tuinset is van topkwaliteit en ziet er stijlvol uit. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De levering en montage waren snel en netjes. Aanrader voor iedereen die duurzame en mooie tuinmeubels zoekt!

Top bedrijf

Goede communicatie met het bedrijf, leveringen zijn netjes verpakt en optijd opgestuurd. Kwaliteit van producten ben ik zeer mee tevreden!

ik heb een tuinset besteld, snel geleverd en goede kwaliteit

Van de week is mijn tuinset bezorgd. Wat een service, super mooi set, goed geregeld dus zeker een aanrader! Echt heel erg blij mee, helemaal klaar voor de zonnige dagen!

Hele fijne set

Vorige week een hele fijne loungeset besteld en het was het helemaal waard. De hoekbank is enorm praktisch voor in de tuin en het tafeltje past goed voor alle hapjes. Daarnaast was de levertijd ook perfect. Zeker een aanrader!!

Super tevreden met mijn nieuwe loungeset!

Een nieuwe loungeset besteld. Snel geleverd en goede kwaliteit dus zeer tevreden!

Precies zo als op de foto en nauwkeurige beschrijving, prima prijs er erg goede service. Komen hun afspraken na

Snelle levering en uistekende kwaliteit.

2 weken geleden besteld en nog super tevreden met het product.

Top service!

Snelle levering en een goede kwaliteit! Erg blij mee!

Top service en kwaliteit

Snelle levering en fijne service. Kwaliteit zoals verwacht! Zeker een aanrader!!

Snelle service! Erg blij met de tuinmeubelen.

Top, niet twijfelen gewoon kopen!

Super goede kwaliteit. Snelle levering en goed persoonlijk contact bij vragen.

Oostdijk 25

3077 CP Rotterdam

Over Boender Outdoor Tuinmeubelen

Bent u op zoek naar tuinmeubelen? Ontdek onze unieke collectie en bestel eenvoudig tuinmeubelen tegen de beste prijs.