Score: 8

Goed product en snelle levering

Goede service, snelle bezorging

Score: 10

Het contact verliep soepel en snel. De levering was persoonlijk en netjes afgesproken en op tijd.Super leuk ingepakt voor de feestdagen. De kwaliteit zal pas getest worden na de kerst maar hier heb ik wel vertrouwen in!

Score: 10

Wat een vlotte levering van ons pakje!Het bestellen was zeer makkelijk, ons pakje was mooi en met zorg ingepakt.Fijne ervaring!

Score: 10

Snel verzonden en mooi verpakt !

Score: 10

Goede service.Snelle levering.Goede prijs.

Score: 10

Fijne communicatie en hele goede service!

Score: 10

En alweer: stipte levering, kwalitatief zeer goede producten en-als extra service- alles feestelijk ingepakt. Veel dank en complimenten, wij komen terug.

Score: 10

Keer op keer leuk ingepakt met labels wat erin zit, op tijd geleverd, kwaliteit speelgoed supergoed!

Prima service!

Score: 10

Een bestelling geplaatst even na 16.00 uur en de bestelling werd toch de volgende dag bezorgd. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden van het proces van levering. De artikelen zijn netjes ingepakt in Sinterklaas papier met een labeltje eraan waarop staat wat er in zit. Complimenten daarvoor. Over de artikelen kan ik nog niets zeggen. Die worden pas op 5 december uitgepakt.

Score: 10

Snelle verzending. Goede cadeauservice! De bestelling was een cadeautje en het was leuk ingepakt met een persoonlijk berichtje erbij.

Score: 10

Mooie knuffel, leuk ingepakt en snel verzonden. Blij!

Score: 10

Vriendelijke en hele goede service, fijne producten!

Score: 10

Snel en goed geleverd, dank.

Score: 10

Prettig contact en mooi product

Score: 10

Snelle levering, goed product wat aan verwachtigingen voldoet. Mooi ingepakt in leuk kadopaper!

Score: 10

Wat een goede service, en alles zeer snel ontvangen!En ook nog heel mooi ingepakt! 👍

Score: 10

Zeer tevreden. Snelle bezorging, mooi ingepakt! En echt service dat dit kosteloos kon. Dank!

Score: 10

Pakketje is snel geleverd en was erg mooi ingepakt.Complimenten hiervoor.

Score: 10

Zeer snelle en correcte levering van een geweldig mooi cadeau.

Score: 10

Betrouwbare online winkel. Al 2x hier besteld. Goede klantenservice. Reageren snel op je vragen.

Score: 10

goede service, alles verlopen zoals voorzien

Score: 10

Zorgvuldig ingepakt leuke artikelen aan speelgoed

Score: 10

Was blij verrast over de snelle levertijd.

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.