Score: 10

Snelle levering en zo leuk dat het ook mooi ingepakt was als kado.!!

Score: 10

Was blij verrast over de snelle levertijd.

Score: 10

Prachtig en inderdaad bijzonder speelgoed met een prima service!!

Score: 10

Zoals altijd weer geweldig mooi, verantwoord en goed uitgezocht aanbod, super afgehandeld en geweldig leuk ingepakt! Veel dank weer!

Score: 10

Top! Snelle afwikkeling van de bestelling, mooi verpakt.Heel mooi speelgoed.

Score: 10

Leuk verpakt en snel verzonden, dank!

Score: 10

Als gebruikelijk bij mijn bestellingen, goed verpakt en snel bezorgd. En met vragen uitstekend geholpen...

Score: 10

Zeer tevreden. Speel en in orde.

Score: 10

Ik ben zeer tevreden. Snelle, correcte levering en het speeldoosje was heel mooi ingepakt.

Score: 10

Prima bedrijf! Snelle levering en ook nog ingepakte cadeautjes.

Snelle levering .

Score: 10

Snelle bezorging, netjes verpakt met zorg en mooie producten. Een echte aanrader.

Goede en snelle service

Score: 10

Goed geholpen en hele goede �after sales� als er iets mis is, top service!

Score: 10

Leuk ingepakt mooie producten!

Score: 10

Houten vormenpuzzel voor onze dochter besteld, die snel en ontzettend leuk ingepakt werd bezorgd. Assortiment is heel uitgebreid.

Score: 10

Geweldig bedrijf! Snelle levering, mooi verpakt en prachtige muziekdoosjes ontvangen. Een echte aanrader om cadeau te geven! Om blij van te worden. Top!!

Score: 10

Zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan, en vlotte levering van het gewenste product.

Score: 10

Snelle service, goede informatie over verzending pakket en Super leuk ingepakt;-) Zeer tevreden, Bedankt;-)

Score: 10

Besteld en vervolgens snel in cadeaupapier geleverd.

Score: 10

Prachtig muziekdoosje gekocht. Mijn pakketje was keurig verpakt en ontving ik al de volgende dag.

Score: 10

Mooie en vooral degelijke producten en een hele goede service! :)

Score: 10

Zeer tevreden schattig doosje, mooi ingepakt. Snelle levering.

Score: 10

Snelle verzending. Goede levering. Fijne service. Mooi verpakt (verpakking misschien optioneel doen i.v.m. duurzaamheid )

Score: 10

Makkelijk besteld en snel geleverd. Top

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.