Score: 10

Goed assortiment, snelle en nette levering

Score: 10

Snelle levering en mooi ingepakt! Dankjewel

Score: 10

Snelle levering en met aandacht prachtig verpakt.

Keurig verpakt en binnen 24 uur in huis

Score: 10

Goede winkel! Mooi assortiment, goede prijzen en super snelle service. Ook e-mails worden snel beantwoord. Kortom...aanrader!

Score: 10

Super snel en nog mooi ingepakt ook, dank je wel

Score: 10

Ontzettend leuk speelgoed.Heel prettig geholpen in de winkel. Onlinebestelling heel goed verzorgd en snel geleverd.

Score: 10

Snel geleverd mooi ingepakt zeer tevreden

Score: 8

Leuke cadeaus en mooi en netjes ingepakt en super snel bezorgd. Doe ik zeker nog eens.

Score: 10

Bestellen verliep gemakkelijk en de bezorging was feilloos. Ik ben zeer tevreden

Score: 10

Goede selectie en snelle levering!

Score: 10

Super mooi ingepakt en vlotte levering. Top!

Score: 10

Zeer goede service en een bijzonder assortiment met zeer origineel speelgoed. Cadeautje besteld en vervolgens keurig op tijd geleverd en voorzien van een leuke cadeauverpakking. Kortom, een zeer fijne speelgoedwinkel.

Score: 10

De cadeautjes worden altijd zo leuk en netjes ingepakt! Echt een feestje al om zelf binnen te krijgen en vervolgens te kunnen geven.

Score: 10

Vlotte levering, leuk ingepakt, mooie spullen

Score: 8

is goed geregeld zo blijven houden.

Score: 8

Snelle levering, netjes verpakt.

Score: 10

Via de website had ik een verjaardagscadeautje besteld welke rechtstreeks naar de 1-jarige is verzonden! Het cadeautje was prachtig ingepakt met een mooie kaart erbij. Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden. Hartelijk dank voor de fijne service!

Score: 10

Correcte en verzorgde zending. Dank u

Score: 10

De 3 Vosjes heeft een leuke website met hele leuke aparte mooie artikelen! Heb meerdere cadeautjes besteld welke goed verzorgd geleverd zijn, verpakt in leuk cadeaupapier. Ik kan De 3 Vosjes aanbevelen en ga zeker vaker bij ze bestellen.

Score: 10

Bestelling dezelfde dag verzonden en de volgende dag in huis

Snel - wat ik wil - cadeauverpakking - track and trace

Score: 10

Snelle en goede levering, altijd prachtig ingepakt echt heel erg fijn!

Score: 8

Ik ben heel tevreden over het kado, mooie verpakking, goede levering

Score: 10

Heerlijk zachte knuffel. Service ook heel fijn: telefonisch advies met een medewerker heeft ons geholpen om de juiste keuze te maken. Dochter was dolblij met haar �rapport-cadeau�!

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.