Score: 10

Snelle levering en leuk ingepakt!

Score: 10

prima service. mooi pakketje.

Score: 10

Super leuk, goede prijs en snel geleverd

Score: 10

Wauw alles was super leuk ingepakt. Wat een fijne service en voor de kinderen een cadeautje om uit te pakken. Super leuk papier ook! Een leuke verassing. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Score: 10

De speeltjes die ik had besteld waren allemaal heel mooi ingepakt met heel leuk cadeaupapier. Dit had ik helemaal niet verwacht. Erg leuk!!

Score: 10

prima service, snel, zeer tevreden

Score: 10

Fijne duidelijke webwinkel, bestellen ging makkelijk. Snelle levering en ook nog eens heel leuk ingepakt! Het bestelde muziekdoosje is ook helemaal leuk! Helemaal tevreden dus!

Score: 10

Lekker lokaal als tegenhanger van bol.com

Score: 10

Zeer positief, snelle levering, prima hulp in de winkel: koop hier voortaan al het speelgoed.

Score: 4

Een leuke geit als speeldoos besteld. Het dier is leuk alleen de muziek van de geit klinkt ronduit vals

Score: 8

Uiteindelijk goed afgehandeld. Waar ik niet over te spreken ben is dat de retourkosten, als je een ander product wil, voor eigen rekening zijn. Dat betekent dat je dan sowieso �*** duurder uit bent!!En, hoewel het goed is opgelost, ik kreeg een �tweedehands� mobielhouder opgestuurd. Zo noem ik het maar even, het zag er niet uit, zat niet netjes ingepakt in de doos en de doos was ook duidelijk niet nieuw.

Score: 10

Snelle service. Altijd betrouwbaar.

Score: 10

Hele goede service. Na bestelling krijg je duidelijk pr mail te zien, welke status je order is en wanneer het bezorgd wordt.Het mooiste was de kadoverpakking.Dank jullie wel voor het snel en goed leveren van het knuffeldier. Mijn zoon is er erg blij mee!

Score: 10

Goede service, mooie spullen en een leuke verrassing dat de doosjes zelfs ingepakt zijn! :)

Score: 10

Mooie producten en snel geleverd.

Score: 10

Prima bedrijf, kwaliteit speelgoed is goed. Bestelling kwam keurig verpakt aan en op tijd geleverd.

Score: 10

Perfect. Levering was snel en er werd duidelijke informatie over de verzending verstrekt. De gratis kadoverpakking voor de knuffel die ik had besteld was de kers op de taart!

Score: 8

Keurig op tijd geleverd en zelfs ingepakt!

Score: 10

Ik bestel altijd graag bij deze webwinkel. Voor het aanbod, maar ook voor de service; je kan een persoonlijke boodschap erbij doen en het laten inpakken. Daardoor kan ik het direct opsturen naar de jarige. De website is gebruiksvriendelijk. Ik ben een tevreden vaste klant.

Score: 10

Snelle afhandelijk,mooi ingepakt & goed geprijsd

Score: 10

40% goedkoper dan bol.com en ook nog een gratis in een leuke cadeauverpakking!!

Score: 10

Een van de artikelen die ik besteld had was helaas niet leverbaar. Ik werd hierover keurig ge�nformeerd en kon een ander artikel kiezen. De bestelling kwam wel een dag later dan gehoopt, maar voor zover ik kan beoordelen kwam dat door de post. Alle kadootjes waren feestelijk verpakt en de jarige job is heel blij! Ik ben zeer tevreden en ga zeker nog eens bestellen bij 3 vosjes!

Score: 10

snel geregeld, netjes verpakt. prima

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.