Score: 10

Erg mooie en duurzame producten, superleuk ingepakt. Altijd fijn om bij jullie te winkelen, dankjewel!

Score: 10

Wat een leuke website! En van de verpakking werden we helemaal blij. Top!

Score: 8

Via internet besteld Artikel opgehaald in de winkel Vriendelijk geholpen en het werd leuk ingepakt

Score: 10

Super snel geleverd en top product! Ik had twee waterflessen van Camelbak voor mijn oudste dochter gekocht!

Score: 10

Snelle levering en mooie verpakking😊

Score: 10

Goede service, snelle levering en goeie prijs kwaliteit!

Score: 10

Goede snelle service; heel leuk ingepakt

Score: 10

snelle levering en goed artikel

Score: 10

Het is snel en effici�nt afgehandeld. Het pakket is op tijd gearriveerd.Verder is het cadeau heel mooi ingepakt.De ontvangers waren blij verrast. Een mooi en lief knuffeltje van goede kwaliteit

Score: 10

Heel snelle levering en super mooi verpakt als kado, echt bijzonder!!! Had ik niet verwacht

Score: 10

Prima bedrijf! Snelle verzending en erg leuk dat het al zo mooi was ingepakt!

Score: 10

Snelle levering, goede producten en met zorg verpakt.

Score: 10

Snelle levering, prima service.

Score: 8

snelle afhandeling en duidelijke melding betreffende de route van het product.

Score: 10

Goed aanbod, tot en met een mooie SALE selectie. Pakjes worden heel verzorgd en feestelijk ingepakt zonder meerprijs.

Score: 10

Snel geleverd! Prima beschrijving.

Score: 10

De bestelling is zeer correkt en bijzonder snel afgehandeld. Prima. Totaal geen negatieve kritiek.

Score: 10

Snelle bezorging netjes in gepakt en super leuk cadeau papier gebruikt. Mijn dochter was echt blij. Dank jullie wel!

Score: 10

Leuke cadeautjes en super leuke inpak service:) Zeker een aanrader om hier te shoppen

Score: 10

super snelle levering en produkt zag er precies hetzelfde uit als op de site.

Goeie en snelle levering

Snel en goed!

Score: 10

Supergoede service. Ik had twee pakketjes besteld die erg snel geleverd waren (en prachtig ingepakt). Naast de snelle en fijne levering zijn ook de producten erg mooi en van goede kwaliteit :)

Score: 8

snelle service . goed product. mooi ingepakt

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.