Score: 10

Goede,snelle service. Mijn bestelling was leuk verpakt.

Nvt

Ben zeer tevreden

Score: 10

Vriendelijk en behulpzaam. Ze kwamen de bestelling (in Helmond) zelf thuisbrengen.

Score: 4

6 dagen na het plaatsen van de bestelling is het produkt nog niet geleverd, maar het evaluatie formulier al wel verstuurd. Dan zal de feedback niet super positief zijn.

Score: 10

Het materiaal is van hoge kwaliteit, op tijd bezorgd. Dat het geheel nog mooi was ingepakt ook zorgde hier voor een verjaardagsgevoel.Chapeau

Score: 10

Snelle verzending. Leuk ingepakt!

Score: 10

Met veel persoonlijke aandacht en ook snel is mijn bestelling verwerkt. Ik blijf zeker klant.

Score: 10

snel en keurig verzorgd geleverd.

*****

Score: 10

Mooi assortiment.Zeer goede service.

Score: 10

Zo�n mooi muziekdoosje! Feestelijk ingepakt en snel geleverd. Blij mee!

Score: 10

Snel geleverd mooi ingepakt helemaal top

Score: 10

ik had gekozen voor de 3 vosjes vanwege de inpakservice en mogelijkheid een persoonlijke boodschap toe te voegen. Het zag er erg leuk en verzorgd uit en kwam ook prima op tijd. Ideaal voor een verjaardag of kraamcadeau.

Score: 10

Ik ben heel tevreden. Snelle levering en leuk muziekdoosje voor op de kinderkamer van mn kleinzoon.

Score: 10

Snelle service, mooi speelgoed en altijd mooi ingepakt

Score: 10

Goede service en ruime keuze leuke beren en ander leuk speelgoed,komt ingepakt in de doos dus je kan het gelijk cadeau doen raad het aan eens te proberen

Score: 8

Uitstekende afhandeling van de bestelde artikelen.Snel en zeer verzorgd verstuurd .Nodigt zeker uit voor meer bestellingen.

Score: 10

Prima service.Snel en ook leuk ingepakt.Ruime keuze

Score: 10

Snel en het kadootje is mooi ingepakt

Score: 10

Snelle nette levering en vrolijk ingepakt. Echt een cadeautje om te ontvangen. Blij mee!

Score: 10

Snelle en nette levering, mooi speelgoed.

Score: 10

Snelle levering en ook nog mooi ingepakt!

Score: 10

Snelle levering van de bestelde items en mooi verpakt in cadeaupapier.Allemaal uitstekend verzorgd!

Score: 2

Op zondag een kado besteld op de site van de 3 vosjes met de vermelding op werkdagen voor 16 uur besteld vandaag verzonden. Heb tot vandaag na 4 dagen niks ontvangen. Jammer.

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.