Prima en snel bezorgd

Score: 10

Mooie winkel met kwaliteitsspeelgoed.Ontzettend aardige eigenaresse. Vlotte communicatie. Webshop werkt ook fijn. Bestelling werd zelfs dezelfde dag aan huis gebracht (in de buurt), alles mooi afzonderlijk ingepakt met kaartje eraan zodat je weet wat erin zit. Blij mee!

Helemaal ok.

Score: 10

Het was heel fijn om een melding te ontvangen dat het gewenste product weer te bestellen was. De levering was snel en cadeautjes erg leuk ingepakt! Ik ben zeer tevreden met prijs/kwaliteitsverhouding!

Score: 10

Mooie producten.De puzzel die ik kocht was van stevig mooi materiaal.Kan hem daarom vaker gebruiken en uitlenen.Mooi verpakt en duidelijk aangegeven wanneer hetpakket bezorgd gaat worden.Fijne webwinkel

Leuk speelgoed

Score: 10

knuffel leuk verpakt en netjes in doos verstuurd

Score: 10

Zeer snelle bezorging en mooi product!

Score: 8

Fijn assortiment

Score: 10

Zeer snel (terwijl dat niet hoefde) en zo goed als plasticvrij geleverd. Heel blij met 3vosjes!

Score: 10

Super snel en heel blij met het product!

Score: 10

Super,het product is top, idem voor de korte levertijd.top, grandioos.

Score: 10

Ik kende de 3 Vosjes niet. Zij waren de enige die dit artikel snel konden leveren, wat belangrijk was omdat het mee ging met een zending voor mijn kleinzoon naar het buitenland. Conform de bestelling en prima op tijd. Met dank.

Score: 10

Ik was zeer tevreden over hoe snel het pakket geleverd werd.En erg verrast hoe geweldig het pakket verpakt was , een groot compliment, helemaal top.Groetjes ***

Score: 10

Het was een feestje om onze bestelling binnen te krijgen. Leuk ingepakt. Dan voel je je als klant wel extra gewaardeerd. Top gedaan en jullie staan zeker in mijn favoriete lijstje

Score: 10

Leuke producten, breed en gevarieerd aanbod. Online bestellen ging snel en gemakkelijk. Mijn bestelling stond ontzettend snel klaar! De service bij het ophalen in de winkel was netjes volgens alle regels en vooral erg klantvriendelijk.

Score: 10

Na een muziekdoosje besteld te hebben en aangegeven dat ik het in de winkel op wilde halen. Telefonisch contact gehad om een afspraak te maken om het op te halen. Gaven ze aan het gratis te willen komen brengen. Top.

Score: 10

Snelle levering, goede prijs.Heel mooi ingepakt waardoor het een extra leuk cadeautje wordt.

Score: 10

Prima service, enorm leuk speelgoed en enig ingepakt!!

Score: 10

Ik had een bestelling geplaatst om af te halen, maar omdat ik die dag niet goed bereikbaar was hebben ze mijn bestelling s avonds bij mij thuis afgegeven! Echt super service en super lief! ik kom zeker weer een keer winkelen :)

Score: 10

Mooi assortiment, bestelling feestelijk ingepakt en vlot verstuurd.

Score: 10

Duidelijke webshop, goede informatie over de levering per e-mail en de producten waren ingepakt in leuk papier! echt cadeautjes om te ontvangen dus.

Score: 10

prima bedrijfaltijd heel leuk ingepakt

Score: 10

Erg leuk aanbod aan kinderspeelgoed. Snelle verzending en heel mooi ingepakt

ok.

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.