Score: 10

Ik was blij verrast met het mooi ingepakte product, je zag dat er aandacht aan besteed was

Score: 10

Super leuke winkel, met heel veel leuks voor de kids, Fijne service! Helemaal top!

Score: 10

super klantvriendelijk, behulpzaam en snel. Deze winkel heeft een prachtig assortiment kinderspeelgoed. Echt een aanrader!

Score: 10

Fijne website en snelle levering. Erg leuk dat je kan kiezen voor de inpakservice, was met een mooi inpakpapiertje ingepakt. Een waar cadeautje om te ontvangen!

Score: 8

Super leuke winkel. Ook fijn dat je online kan bestellen en het in de winkel op kan halen. Ben je altijd er zeker van dat je het hebt. En natuurlijk heel fijn en goed geholpen.

Prima internet bedrijf!!

Score: 10

Wat een fantastische service, super snel, prima prijs en ook nog leuk verpakt.

Score: 8

Super snelle levering

Score: 10

Ik heb de Harmony Wings van Grimm bij de 3 Vosjes besteld. Het was gezellig ingepakt en snel verzonden. Mooie website met kwalitatief goed speelgoed. Een aanrader!

Score: 10

Leuk ingepakt en snel bezorgd!

Score: 10

Originele items, snel geleverd en leuk ingepakt.

Mooi product ontvangen.

Score: 10

Zo veel keuze op de website, dat is echt super! Hele leuke producten kunnen kopen die ook nog eens duurzaam zijn. Verder is het gratis bezorgd (in Helmond) wat ook erg fijn is. Over het algemeen zeer tevreden!!

Score: 2

Helaas kan ik nog niets zeggen omdat mijn bestellingnog steeds niet geleverd is. Of ik zou dat als heel negatief moeten beoordelen. Ik moet dus nul sterren geven. Bestelling zou vorige week al geleverd moeten zijn, mogelijk door het slechte weer niet gebeurd maar wel jammer. Kleinzoon is woensdag jarig en ik hoop vurig dat hetvoor die tijd wel binnen is.

Fijne service

Score: 10

mooie spullen, leuk ingepakt en snel geleverd!

Snel en goed geleverd!

Score: 10

Snelle reactie en hoge service. Nu met huidige maatregelen waardoor het niet afgehaald kon worden in de winkel is het zelfs thuis gebracht! Daarnaast valt het speelgoed altijd in de smaak bij de ontvanger. Hoog kwalitatief en leuk speelgoed.

Score: 10

Zeer fijne site waar ik meteen overzichtelijk mijn bestelling kon plaatsen, afhandeling netjes, levering persoonlijk gebracht ! Mooi ingepakt ! Een dikke tien

Score: 10

De levering was snel en probleemloos en het cadeaus is mooi en werd erg gewaardeerd.

Score: 10

Snelle levering en erg leuk ingepakt!

Super snel bezorgd. Top

Goede producten

Score: 10

Dank je wel voor een snelle bezorging. Ik ben blij met mijn bestelling.

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.