Score: 10

Mooi verpakt, zeer origineel speelgoed. Duurde iets langer (5 dagen) voordat we het kregen, maar dit kan ook door drukte bij postnl komen en het feit dat wij op zaterdag hadden besteld. Wij bestellen vast en zeker vaker bij deze winkel in de toekomst!

Score: 10

Mijn kleine poppenmoedertje was heel blij met deze lieve pop en mooie kleertjes. en de kadootjes waren allemaal prachtig ingepakt! Hier wordt je heel gelukkig van!Ben heel tevreden, ook over de vlotte levering! Met vriendelijke groet, ***

Ging prima Hele goede qualities

Score: 10

Bestelling werd heel leuk ingepakt en was snel in huis. Kinderen waren blij met de cadeautjes.

Score: 10

Originele speelgoed site! Snelle service en alle bestelde spullen waren prachtig mooi ingepakt. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Score: 10

Alles goed,snelheid levering,verpakking en communicatie.

Score: 10

Correcte levering en prima materiaal!

Score: 10

Vlotte bezorging en heel leuk dat je kunt kiezen voor het inpakken van je bestelling als cadeautje. Je kunt dan ook gelijk een bericht erbij plaatsen. Service!

Score: 10

De kadootjes waren leuk ingepakt. En alles kwam vlot. De doos waarin de diverse pakjes zaten was heel erg groot. Maar alles was verder super naar wens.

Leuk aanbod, snelle levering

Score: 10

Snelle service, goede communicatie en dan ook nog mooi ingepakt in cadeaupapier.Ik ben zeer tevreden!

Score: 10

Klantvriendelijk, betrouwbaar en correct.

Score: 10

snelle levering, aardig bedank kaartje en ook nog netjes ingepakt! Super :-)

Score: 10

Ontzettend snel geleverd, en heel mooi ingepakt! Helemaal blij mee!

Score: 10

Bestelling is snel en bijzonder klantvriendelijk afgehandeld. Aankopen in de toekomst zullen zeker weer bij de 3 Vosjes plaatsvinden.

Score: 10

Super snel en zelfs ingepakt!

Score: 10

Fijn dat er persoonlijk contact werd opgenomen toen een besteld product niet leverbaar bleek. Ik was blij dat er flexibiliteit was bij het vinden van een oplossing. Zeer tevreden!

Score: 10

Zeer tevreden elke keer weer over deze webwinkel, vooral voor het opsturen van verjaardagscadeautjes nu we in Corona-tijd niet altijd langs kunnen gaan. Kaartje erbij en inpakken is ook echt een aanvulling, dat wordt zeer gewaardeerd! Ook omdat het dan duidelijk is van wie pakketje komt.

Score: 8

Vosje voldoet aan verwachtingen, verpakking te klein, oren van vosje vervormd.

Score: 10

Snelle bezorging en heel netjes als cadeautje verpakt,Een aanrader

Score: 10

Bestelling was snel binnen en mooi ingepakt.

Score: 10

Hele fijne service en een prettig contact. Het heeft lang geduurd voordat hij hier was maar dat ligt bij PostNL. Ik ben heel tevreden en blij met het item, super allemaal. Aanrader!

Score: 10

Website werkte goed en snel. Producten snel ontvangen en mooi ingepakt. Zou zeker nogmaals hier bestellen!

Score: 10

Goede service !Goede communicatie !Supersnelle verzending !Zeer tevreden !

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.