Score: 10

Top producten, snel geleverd, netjes verpakt!

Score: 10

Super leuke producten, keurig conform planning bezorgd en heel leuk ingepakt. En die kleine labeltjes aan de verpakking met daarop geschreven wat er in het pakje zit vind ik heel handig en leuk bedacht!

Score: 10

Chapeau! De afhandeling en de snelheid van dit bedrijf is fantastich! Alles snel geleverd en prachtspullen!

Score: 10

Zeer snelle afhandeling en goede kwaliteit.

Score: 10

Snelle levering ondanks de drukke tijd. Mooi verpakt!

Score: 10

Goede site. Snelle corecte levering. Al in kadopapier vond ik een super service!

Score: 8

Bedrijf is prima. Spullen waren optijd geleverd! Leuke andere producten. Ik heb een roze kinder piano, maar vind de klanken niet allemaal even mooi. Een klank is zelfs vals.

Score: 8

Zeer tevreden over de bestelling. Jullie hadden er mooie cadeautjes van gemaakt.

Score: 10

Hele snelle levering! Leuke producten.

Snelle verzending, leuk en netjes ingepakt. Mooi logo ook 😍

Score: 10

Per ongelijk bij de bestelling het verkeerde afhaaladres opgegeven.Ik werd keurig gebeld om te vragen of dat wel klopt.Top service!

Score: 10

Ondanks de drukte met Corona en kerst weer de bestelling zeer snel bezorgd.

Goede service!

Score: 8

Ik ben zeer blij verrast door de afhandeling van mijn bestelling. De levering zeer snel. Prachtig ingepakte kados. En gelabeld met wat er in elk pakje zit. Super

Score: 8

Goede kwaliteit van de producten, vriendelijke ondernemers. Prima service, bezorging aan huis ivm corona Lockdown.

Score: 10

Bestelling word op een overzichtelijke website gedaan, bestelling is netjes en ecologisch slim en goed verpakt, goede levering en heel mooi product. Kwaliteit product, goede prijs, duidelijk e-mail contact betreffende de stappen van het proces. Een bedrijf wat ouderwetse normen en waarden met moderne middelen heeft verenigd, Complimenten hiervoor!Ik raad ze 100% aan

Score: 8

prima service en makkelijke bestelling, betaling en uitstekende levering volgens schema

Score: 10

Zeer snelle en correcte levering

Score: 10

Makkelijk besteld en snel verzonden. Cadeautje ook mooi ingepakt!

Score: 10

Betrouwbaar, wij zijn zeer tevreden ook telefonisch goed geholpen

Score: 2

Ik heb vorige week een artikel besteld en ik heb het nu nog steeds niet ontvangen, ik werdt wel op de hoogte gebracht dat het pakketje 5 december aan zou komen en dat het bezorgmoment daarna weer geannuleerd is en ondertussen heb ik hem nog niet ontvangen dat vindt ik erg onduidelijk en niet prettig!

Score: 8

Prima webshop en nette voortgangsmeldingen. Nu hopen dat Postnl zijn bezorgcrisis doorkomt zodat ik ook kan zien of de producten zijn wat ik besteld heb.

Score: 10

Mooi assortiment, ik ben blij met de kwaliteits krijtjes. Ook nog feestelijk verpakt, dank daarvoor!

Score: 8

mijn bestelling kwam verzorgd en correct aan.Ik ben tevreden met het produkt en de dienstverlening.veel succes in de toekomst!

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.