Score: 10

Snelle levering, heel mooi in cadeauverpakking. Goede prijs

Score: 10

Mooie producten, perfecte service en contact, dank jullie wel!

Score: 10

Snelle verzending, mooi ingepakt en mooi goed kwalitatief product (houten xylofoon)!

Score: 10

Zeer snel verzonden en ontzettend leuk verpakt! Zeker 5 sterren waard.

Score: 10

Ik vind dat de webshop een leuk assortiment heeft. De levering was zeer snel en het cadeautje is leuk ingepakt. Goede service.

Score: 10

Top service snelle levering, was een kado en die persoon is er erg blij mee.

Score: 10

Supersnel antwoord nav een vraag die ik per mail had gesteld. En dat was op Zondagochtend notabene. Direct een bestelling geplaatst en met 2 dgn was het in huis. Fantastische service Hgr ******

Score: 10

Snelle levering, mooi ingepakt, ook al wat het geen cadeautje, onze dames vonden het top!

Score: 2

Heel vervelend dat het nog steeds niet is aangekomen! Post NL informeerde mij dat het erg druk is en dat de datum nog niet bekend is, maar na 1 Juni hoorde ik nog steeds niets van hun.

Score: 10

Mooi aanbod voor goede prijs, snelle levering

Score: 10

Snelle levering! Zeer zeverden met het product!

Score: 10

Bij de 3 Vosjes gevonden wat ik al een tijdje zocht.Prima ingepakt. Snelle verzending

Score: 10

Snel en keurig verzonden.Als bonus ook nog eens leuk ingepakt.

Score: 10

Zeer prettig contact, makkelijke bestel methode, leuke producten en snelle en nette verzending waar ook goed over wordt gecommuniceerd.

Score: 10

Hele goede service! Bedankt!

Score: 10

Super leuk en spoed verpakt

Score: 8

Netjes en conform afspraak. Goede communicatie en leuke verpakking.

Score: 8

Mooie website, kadootjes mooi verpakt en ruim op tijd bezorgd!

Score: 6

Bestelling goed afgehandeld, alleen niet het verwachte artikel ontvangen. We hadden een Steiff handpop besteld volgens de webshop en de teleurstelling was groot toen het een gewone knuffel bleek te zijn. (Wel Steiff maar geen handpop)

Score: 10

Heel leuk ingepakt en super snel geleverd!

Score: 10

Een verlopen tegoedbon is zonder moeilijkheden weer geactiveerd. Daarna de bestelling mooi ingepakt en snel gekregen. Veel dank daarvoor.

Super snel en netjes. Leuk ingepakt. Top

Score: 10

Bestelling verliep vlot en naar alle tevredenheid

Mooi kado

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.