Score: 10

Het was prefect in orde en ook og heeeeel mooi ingepakt 👍👍👍👍

Score: 10

Goed advies en mooie producten.De bestelling was de volgende dag al geleverd.

Snel en goed.

Score: 10

Jullie hebben mooie producten!

Score: 10

De bestelling via internet ging erg gemakkelijk en de levering was snel.De PostNl deed er dit keer wat langer over vanwege de drukte, maar de cadeautjes waren ruim op tijd.

Score: 8

Heel tevreden, volgens afspraak en snelle bezorging!Het artikel zag er ook heel verzorgd uit.

Score: 6

4 stuiterballen besteld helaas maar 1 gekregen. Wel alles heel mooi ingepakt. Super leuk

Gewoon perfect!

Prachtig!!!!!

Snel geleverd !

Score: 10

Snel geleverd en kado is van goede kwaliteit.

Leuk ingepakt.

Score: 10

Prima bedrijf lijkt me.Eerste maal iets besteld.Keurig op tij en goed verpakt geleverd.

Prima prijs/kwaliteit. Afspraak = afspraak

Score: 10

Super service. Denken actief mee, anticiperen op de situatie en communiceren ook nog eens top. Leuk ingepakt ook het cadeau.

Score: 10

Snel geleverd, product kwam overeen met beschrijving. Cadeaupapier is een leuke extra.

Score: 6

Ik heb het product nog steeds niet ontvangen, het is al een aantal dagen te laat. De bestelling is 24 november geplaatst en nog steeds niet binnen (op 30 november) .De bestelling via de website was verder prima.

Score: 10

Snelle levering, zelfs persoonlijk thuis afgeleverd in Helmond. Mooi ingepakt helemaal top!

Score: 10

Snelle verzending, alles was zelfs ingepakt! Mooi speelgoed

Score: 8

Goede service. Na een mailtje werden twee bestellingen samengevoegd en werden de verzendkosten binnen twee dagen teruggestort op mijn rekening. Kwaliteit van het product is prima. Mooi, origineel.

Keurige, snelle levering

Score: 8

Alvorens mijn aankoop te doen had ik een paar vragen. Die zijn snel en bevredigend door uw medewerker opgelost per e-mail. Ton ik vervolgens problemen had met het aanmaken van een klantenaccount vanuit Frankrijk, heeft men voor verzending van mijn bestelling als kado in Nederland, de factuur nog uit de doos gehaald.Zeer attent! Het pakket werd de volgende dag netjes bezorgd

Hulpvaardig en snel geleverd

Score: 10

Perfecte afhandeling van mijn bestelling. Goed verzorgde verpakking. Volgens afspraak bezorgd

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.