Score: 10

Service is super! 1 artikel was niet in de gekozen vorm beschikbaar, belde mij direct om te overleggen en kwamen met perfect alternatief! Bestel vaker via hun en altijd wordt de bestelling netjes verpakt (ingepakt naar wens) en soms krijg je een leuke catalogus of poster etc voor de kids als aanvulling. Ik raad deze webshop echt actief aan bij vrienden en familie! Ga zo door!

Score: 10

Prima. Leuk assortiment, snel geleverd en netjes verpakt. Ik kom nog wel eens terug.

Score: 10

Heel tevreden. Ziet er keurig verzorgd uit !

Score: 10

Snel, netjes ingepakt en goede informatie over de levering

Score: 8

Prima site en levering

Score: 10

Een fantastische ervaring heb ik ondervonden met de 3Vosjes. Zeer klantvriendelijk, correct en hulpvaardig. Het gekochte was ook zeer mooi ingepakt. Alleen maar lof over dit bedrijf.CHAPEAU! ***

Score: 10

Geweldige webshop! Ik heb zelden een klantenservice meegemaakt die zo betrokken is. Levering erg snel en mooi assortiment.Absolute aanrader!

Score: 10

Mooie site, bestellen gaat makkelijk, snelle bezorging en een mooi ingepakt cadeautje.

Score: 8

Snelle bezorging en pakje was met veel zorg heel leuk ingepakt!

Score: 10

Prettig geholpen en een enorme keuze aan verantwoord speelgoed.

Score: 10

Geweldige webshop! Bestelling mooi ingepakt en snelle levering.

Score: 10

Vandaag besteld is morgen bezorgd. Deze woorden maakt de 3vosjes zeker waar! Daarnaast is de informatie op de site over het product goed. Ook netjes ingepakt als kado! Fijne service! Kortom: ik ben erg tevreden en mocht ik nog eens wat nodig hebben, zou ik zeker weer bestellen!

Score: 10

De kadootjes waren erg leuk ingepakt! Had het ook snel binnen. Erg goede service!

Score: 10

Fijne website met ruime keus van houten speelgoed en goede service!

Score: 10

Een hele snelle levering. Cadeaus mooi ingepakr in Sinterklaaspapier.

Score: 10

Mooi product. Prima verzending in mooi kadopapier.

Score: 10

Super leuk en leerzaam speelgoed wat je niet op elke straathoek vindt. Hele goede service, heb zelfs een telefoontje gekregen omdat iets niet direct op voorraad was en of het 2 dagen later verzonden mocht worden. Ik ben een tevreden klant !

Score: 10

Geweldig aanbod van mooi speelgoed ook duurzaam van bio-plastic! Snelle levering van bestelde bio-plastic tuingereedschap en van goede kwaliteit. Echt een ontdekking deze site.

Score: 10

duidelijkheid, goede controle op de bestelling, mooie webpaginabestellingprima afgehandeld

Score: 10

Zeer tevreden over d de 3 visjes. Snelle levering en leuk ingepakt.

Score: 10

Prima verzorgdEn heel leuk ingepakt. Snel geleverd. Wij zijn heel tevreden klanten

Score: 10

Duidelijke communicatie, snel geleverd en mooi ingepakt. Top!

Score: 10

Snelle levering en de cadeautjes waren zorgvuldig ingepakt in leuk Sinterklaaspapier!

Score: 10

Ze hebben hele leuke spulletje en ook redelijk betaalbaar. En als je het dan besteld wordt het leuk ingepakt en thuisbezorgd. Super!

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.